Topic: Branchenieuws
Digitalisering struikelblok customer experience
  • 10 april 2017
  • Redactie

Digitalisering struikelblok customer experience

De media staan bol van digitale transformatie. De urgentie bij bedrijven is duidelijk. Organisaties zijn bezig of staan aan de vooravond van deze disruptie. Toch zijn nog veel stappen te maken, want het daadwerkelijk omarmen van de transformatie blijkt lastiger dan gedacht. Integratie van technologie is één van de grootste struikelblokken. Dat bleek een kleine maand geleden tijdens de Digital Summit, een digitaal event georganiseerd door SAP Hybris.

‘Geld verdienen mag, maar vergeet je klanten niet’
  • 06 april 2017
  • Redactie

‘Geld verdienen mag, maar vergeet je klanten niet’

Organisaties die alleen maar voor de woekerwinst gaan, leggen het uiteindelijk af tegen de klantgerichte organisaties. Juist die bedrijven die op juiste wijze 'integreren' met klanten en zelfs samen met hen diensten en producten ontwikkelen, zijn op de lange termijn winnaars. Egbert Jan van Bel, schrijver en docent bij Beeckestijn Business School, vertelt erover tijdens Multichannel Conference en beantwoordt alvast vijf vragen.


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven