Topic: Strategie
Van opzeglijn naar behoudlijn
  • 02 maart 2015
  • Jeroen Voorn

Van opzeglijn naar behoudlijn

'Om een goede postbode te zijn, moet het je diep van binnen iets kunnen schelen of mensen daadwerkelijk hun post krijgen.' Zomaar een grappig bedoelde zin uit een conference van cabaretier Daniël Arends. Maar toch zet die zin me aan het denken...Het raakt namelijk de kern van het hebben van wel of geen passie voor je werk. De kern van wel of geen succes. De kern van een goed of een slecht resultaat. En de kern van een behouden of een verloren klant.

Poppes’ decreet (CEO Pegamento)
  • 02 maart 2015
  • Redactie

Poppes’ decreet (CEO Pegamento)

Eerst even het goede nieuws: het softwareproduct eGlue zorgt voor enorm veel business, de mobile planningstool AppTime in SaaS-software is succesvol en het nieuwe platform Mendix voorziet in een groeiende behoefte voor nieuwe mobile- en portal-applicaties. Maar daarover gaat CEO Serge Poppes van klantinteractiespecialist Pegamento het niet hebben. Liever gunt hij zichzelf een blik in de toekomst en schetst de ontwikkelingen die op servicegebied spelen.


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven