Topic: Strategie
VANAD klaar voor nog eens 10 jaar
  • 29 februari 2016
  • Redactie

VANAD klaar voor nog eens 10 jaar

Het eerste decennium zit erop voor VANAD Group. Een periode waarin de Nederlandse klantcontactspecialist het direct vanaf het begin, in 2005, aandurfde om zijn nek uit te steken. Zo veroverde het bedrijf onder meer een plekje in de contactcenterwereld met de introductie van Work From Home, nu ruim vijf jaar geleden. Bij dit concept worden agents in staat gesteld om klantcontacten volledig vanuit huis af te handelen. Zeker voor die tijd baanbrekend. En stiekem staat thuiswerken nog steeds een beetje in de kinderschoenen.

Podcast #18: Human2Human
  • 04 februari 2016
  • Redactie

Podcast #18: Human2Human

Daniëlle de Jonge is auteur van het boek Human2Human. Daarin beschrijft zij onder meer dat bedrijven de afgelopen jaren teveel zijn gaan focussen op getallen, processen, KPI's en targets. Zij die het menselijke aspect terug weten te brengen in de relatie met klanten en medewerkers, zullen als winnaar uit de bus komen. In deze aflevering van Over Klanten Gesproken wisselt De Jonge met Sydney Brouwer van gedachten over 'bringing humanity back to business'.

Aangenaam
  • 03 februari 2016
  • Susanna Nevalainen

Aangenaam

In contactcenters wordt er veel aangenomen. Mensen worden aangenomen om klantgesprekken aan te nemen. Telefoons worden aangenomen. Op een aangename manier, nemen we met z'n allen aan. De managers nemen aan dat de teamleiders doen wat er is afgesproken. Teamleiders nemen aan dat medewerkers 24 /7 hun stinkende best doen en medewerkers nemen heel veel aan van hun leidinggevende. Of dat allemaal wel echt aankomt, dat neem ik niet aan. Wat neem jij aan?


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven