Topic: Strategie
Customer service sells
  • 28 april 2016
  • Wilfred van der Meer

Customer service sells

Als ik de titel van deze blog lees, denk ik: 'Ja, klinkt logisch'. Maar kijk ik naar mijn ervaringen in de dagelijkse praktijk, dan zakt de moed mij geregeld in de schoenen. De enige reden waarom een bedrijf bestaansrecht heeft, is omdat het klanten heeft die behoefte hebben aan jouw product en/of dienst. En daar hoort ook bij dat je ieder klantcontact dat je hebt met een (potentiële) klant, als zeer waardevol ervaart en daar ook naar handelt. Toch?

Een goed geoliede klantreis voor nabestaanden
  • 22 april 2016
  • Olaf Ouwerkerk

Een goed geoliede klantreis voor nabestaanden

Als Voice of the Customer bij NLE houd ik mij, samen met mijn collega’s, bijna dagelijks bezig met het optimaliseren van klantreizen. Een voor veel bedrijven minder voor de hand liggende klantreis, is de reis die nabestaanden van overledenen moeten afleggen om abonnementen, contracten en verplichtingen met dienstverleners te beëindigen. Denk hierbij aan telefoonabonnementen, verzekeringen, bankrekeningen en energiecontracten.


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven