• Home
  • Nieuws
  • Opinie
  • Artikelen
  • Magazine
  • Agenda
  • Buyers'Guide
  • Service
  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
  • Nieuwsbrief
  • RSS
  • Abonneren
  • CustomerFirstCustomerFirst

  • Volg deze auteur
  • RSS
  • Artikelen van deze auteur
  • [ownership] 'Zo krijg je zelfs de meest vastgeroeste organisatie in beweging'

    [ownership] 'Zo krijg je zelfs de meest vastgeroeste organisatie in beweging'

  • SurveyMonkey onthult rebranding van GetFeedback CX-platform

    SurveyMonkey onthult rebranding van GetFeedback CX-platform

  • [interview] Robin Jansen (ceo Yource) over Cendris en de toekomst

    [interview] Robin Jansen (ceo Yource) over Cendris en de toekomst

  • Onderzoek: 4 van de 5 consumenten wil hulp bij review schrijven

    Onderzoek: 4 van de 5 consumenten wil hulp bij review schrijven

  • Renault: Mobilize gecreëerd vanuit superbe klantervaring

    Renault: Mobilize gecreëerd vanuit superbe klantervaring

  • Verizon Business tekent voor levering private 5G met Associated British Ports

    Verizon Business tekent voor levering private 5G met Associated British Ports

  • Belgische retailer krijgt gratis platform voor online afspraken

    Belgische retailer krijgt gratis platform voor online afspraken

  • 'Zonder autorisatie gebruikt Huawei NL geen klantdata'

    'Zonder autorisatie gebruikt Huawei NL geen klantdata'

  • Bolddata: aantal tuincentra floreert, minder bloemenwinkels

    Bolddata: aantal tuincentra floreert, minder bloemenwinkels

  • Klant weet wat 'ie krijgt: nieuwe Michelinsterren 2021 bekend

    Klant weet wat 'ie krijgt: nieuwe Michelinsterren 2021 bekend

  • Binck heeft beste klantenservice voor zelfbeleggers

    Binck heeft beste klantenservice voor zelfbeleggers

  • Bud zoekt prospects met pop-up galerie in AH

    Bud zoekt prospects met pop-up galerie in AH

  • Zingeving van het vak klantcontactmedewerker groeit

    Zingeving van het vak klantcontactmedewerker groeit

  • Amazon.nl introduceert Amazon Warehouse

    Amazon.nl introduceert Amazon Warehouse

  • Onvrede en frustratie over chatbots bij online shopper

    Onvrede en frustratie over chatbots bij online shopper

  • Meer auteurs
  • Redactie

    Redactie

    De redactie van CustomerFirst
  • Wayne Tuck

    Wayne Tuck

    Welkom in de wondere wereld van Waynes Wor(l)d
  • Eveline Erkelens

    Eveline Erkelens

    Customer Experience- en Agile Transformatie coach

Peter van Woensel Kooy

Peter van Woensel Kooy

Senior editor CustomerFirst

Whatsapp
Twitter0
Mente Weijer
Marcel Mens

Magazine

  • EDITIE 03 - 2021
  • Abonneer nu!
  • In de laatste editie

Meest gelezen

  • Verizon Business tekent voor levering private 5G met Associated British Ports

    Verizon Business tekent voor levering private 5G met Associated British Ports

  • Renault: Mobilize gecreëerd vanuit superbe klantervaring

    Renault: Mobilize gecreëerd vanuit superbe klantervaring

  • 'Als we weer open zijn, gaan we niet meer dicht'

    'Als we weer open zijn, gaan we niet meer dicht'

  • The Offer You Can not Refuse

    The Offer You Can not Refuse

  • Koramic2Engage: de onestopshop voor alle vormen van klantcontact

    Koramic2Engage: de onestopshop voor alle vormen van klantcontact

Reacties


© 2021 BBP Media B.V.

  • Nieuws
  • Opinie
  • Artikelen
  • Magazine
  • Auteurs
  • Partners
  • Agenda
  • Contact
  • Colofon
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy Statement
  • RSS feed
  • CustomerFirst Buyers'Guide
  •  
    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    • Nieuwsbrief
    • RSS
    • Abonneren