Podcast #5: Kees Kerkvliet

Podcast #5: Kees Kerkvliet
  • 22 oktober 2015
  • Redactie

Customer Journey Mapping wordt door veel organisaties ingezet om de klant meer centraal te stellen en de klantbeleving te verbeteren. Het maken van een goede Customer Journey Map is echter een vak apart. Hoe doe je dit en wat zijn de meest gemaakte fouten als je hiermee aan de slag gaat? Sydney Brouwer spreekt er in deze podcast over met Kees Kerkvliet.

Kerkvliet is eigenaar van customer experience consultancybureau TOTE-M, dat onder meer klanten heeft als Ikea, Aegon, ANWB en Vodafone. In deze aflevering deelt de ervaren klantcontactprofessional de 11 stappen naar een goede customer journey map en vertelt hij hoe jij de 3 meest gemaakte fouten kunt vermijden. Hoe zorg je er bijvoorbeeld voor dat dit proces geen feestje van de marketingafdeling blijft? Wat kun je doen om klanten op een goede manier te betrekken bij het verbeteren van de customer experience? Beluister het in deze aflevering van 'Over Klanten Gesproken'.

comments powered by Disqus