Podcast #22: Shaun Smith

Podcast #22: Shaun Smith
  • 19 mei 2016
  • Redactie

De Britse CX-goeroe Shaun Smith heeft al verschillende boeken op zijn naam staan: 'Managing The Customer Experience', 'Bold' en zijn nieuwste boek 'On Purpose'. Over dat boek spreekt Sydney Brouwer met hem in deze nieuwe aflevering van Over Klanten Gesproken.

Twee onderwerpen komen aan bod. Als eerste bespreken ze waarom Purpose-gedreven organisaties in staat zijn in hoog tempo de harten van klanten te veroveren en fans voor het leven te maken. Uit onderzoek is gebleken dat bedrijven die betekenisvol zijn voor de klant gemiddeld 133% beter presteren dan de markt. Daar kunnen we dus wat van leren! Wat? Dat hoor je in deze aflevering. Het tweede onderwerp is hoe deze merken vaak heel bewust de customer experience creëren die helemaal in lijn ligt met hun merk. 'Great customer experiences don't happen by accident, they are created on purpose.'

Luister het gesprek met Smith hieronder. En lees hier de boekenreview van 'On Purpose'.

comments powered by Disqus
  • Deel dit artikel
  • Reacties
  • Link