Editie 09-2021

Editie 09-2021
  • 12 October 2021

In nummer 9, jaargang 2021, van het leidende vakmedium CustomerFirst staat deze keer de helpdesk en artificial intelligence centraal: de geboorte van 'customer service genius'. Lees daarnaast in de print-editie hoe Sega speelt met data om de customer experience te verbeteren. En hoe een traditionele boekhandel overleeft dankzij Google. Verder in dit nummer...

In TalentFirst Sanne Schepers, scherpe verse columns van Nienke Bloem, Anders Jansen en Niels Berndsen. Uiteraard aandacht voor onze geliefde te vroeg overleden vakgenoot Geert van Ouwerkerk, BBP Update, 'De Vijf dimensies van exellente customer service', onze FirstPartners, KSF Nieuws en nieuws over de mega-tender van de GGD. In 'Van vioolspeler naar dirigent' vertelt Robbert Dijkstra (oprichter en ceo van Deepdesk) hoe medewerkers van de toekomst geen gesprekken meer 'voeren', maar ze aansturen met behulp van AI. En noteer: CustomerFirst Congres live op 11 november 2021! CF 9/21: een editie om niet te missen.


  • Deel dit artikel