CustomerFirst 03-2023

CustomerFirst 03-2023
  • 4 april 2023

'Achter ieder pakket zit een klant.' Deze pakkende uitspraak doet Natasja Wientjes, Director Customer Service van DHL Parcel Benelux, in CustomerFirst 3. We spraken uitgebreid met haar over de rode draad, verbinding én het nieuwe klantcontactcentrum in Rotterdam.

Recent onderzoek wees uit dat sommige webshops hun telefoonnummers op de website verstoppen of zelf helemaal niet vermelden; hoe bereikbaar is de klantenservice van webwinkels dus helemaal? Sinds 1885 staat op het hoogste duin van Noordwijk Grand Hotel Huis ter Duin. We spraken met directeur Stephan Stokkermans over klantcontact en hospitality. 'Elk contactmoment is een opportunity.'

ChatGPT is een hype die niemand zal zijn ontgaan en laat ook de klantcontactbranche niet ongemoeid, maar is het een vloek of zegen voor de klantenservice?

Verder nog veel meer artikelen, interviews en reportages én natuurlijk de inspirerende columns van Nienke Bloem, Anders Jansen, Friederike Niehoff en Niels Berndsen.