Verint stelt WFO-oplossing mobiel beschikbaar

Verint stelt WFO-oplossing mobiel beschikbaar
  • 11 augustus 2014
  • Redactie

Verint Systems maakt zijn Mobile Workforce Optimization-oplossing (WFO) beschikbaar voor diverse mobiele platformen, waaronder Google Android en Apple iOS. De ontwikkelaar biedt frontofficemedewerkers en -managers zo altijd toegang tot informatie, ongeacht hun locatie.

Volgens Verint zelf ‘betrekt en motiveert de Mobile WFO-app directie, managers, agents en andere medewerkers met Actionable Intelligence on-the-go om snel te reageren via hun smartphone of tablet’. De applicatie is een aanvulling op de Enterprise Feedback Management-oplossing van de betreffende softwarespecialist. Samen helpen deze apps de werkzaamheden op het vlak van klantengagement te verbeteren en stellen ze serviceteams in staat om via alle kanalen feedback op te vangen. Tegelijkertijd kunnen organisaties hiermee het personeel dat deze service verleent, motiveren en optimaal betrekken bij hun werkzaamheden.

Mogelijkheden van de mobiele oplossing van Verint op een rij:
- Helpt de productiviteit van supervisors te vergroten door hen in staat te stellen direct de juiste actie te nemen, ook al zijn ze weg van hun werkplek. Zij kunnen snel hun medewerkers bellen en e-mailen om zo vragen en problemen op te lossen zonder fysiek aanwezig te zijn op kantoor.
- Verbetert de productiviteit van werknemers door medewerkers inzage te bieden in KPI’s en scores, de planning of voor de aanvraag van vrije dagen.
- Bevordert de medewerkertevredenheid door in te zetten op de groeiende voorkeur voor mobiele communicatie en op de flexibiliteit om diverse activiteiten uit te voeren op mobiele apparaten.

comments powered by Disqus