Cc-manager van het jaar-verkiezing verplaatst

Cc-manager van het jaar-verkiezing verplaatst
  • 19 mei 2015
  • Redactie

De organisatie van de Customer Contact Manager 2015-verkiezing heeft besloten de uitreiking van deze titel te verschuiven naar 24 september. De belangrijkste oorzaak hiervan is het korte tijdsbestek dit jaar in combinatie met de wens een event van hoogwaardig niveau neer te zetten, verklaart VCCMA.

Juryvoorzitter Simone van den Berge licht toe: ‘We hebben de keuze gemaakt te gaan voor een kwalitatief goed event, in plaats van het risico te lopen onder hoge tijdsdruk een event te organiseren dat het mogelijkerwijs ‘net’ niet is. Kandidaten en hun organisaties verdienen een goed en hoogwaardig evenement. We hebben uiteindelijk de top van Nederland op het podium staan en bieden een prijs aan die uniek is en staat voor verbinding, kwaliteit en ontwikkeling van de branche en de dienstverlening die we bieden.’ Ook de inzendtermijn voor kandidaten is uitgesteld: nomineren kan tot 1 juli aanstaande.

De uitreiking van de MatchQ Customer Contact Award 2015 heeft plaats in Aviodrome Airport Lelystad.

comments powered by Disqus