Genomineerden NCCA 2016

Genomineerden NCCA 2016
  • 23 maart 2016

De kanshebbers voor een Nationale Contact Center Award 2016 zijn bekend. Verdeeld over vier categorieën zijn dit jaar elf genomineerden aangewezen. Wie in de prijzen vallen, wordt duidelijk tijdens het CustomerFirst Gala.

Tijdens een besloten bijeenkomst in Woerden vertegenwoordigden de vier juryvoorzitters de categorieën Customer Strategy, HRM, Technology en Partnership. De beoordeling kwam tot stand op basis van uitgebreide beschrijvingen van cases en een bezoek op locatie. Het aantal inschrijvingen en de onderlinge diversiteit was dit jaar groter dan tijdens eerdere edities, meldt de organisatie.

Per categorie en in alfabetische volgorde zijn dit de NCCA-genomineerden:
Customer Strategy Award
ABN Amro
Gemeente Amsterdam
Philips

HRM Award
Cendris Customer Contact
Vitens

Partnership Award
Eneco-Oxxio/ Arvato/ Cendris
KPN/ EarlyBridge
Ziggo/ Xerox

Technology Award
Centralpoint.nl
Essent
T-Mobile

Donderdag 21 april heeft het CustomerFirst Gala plaats in TivoliVredenburg in Utrecht. Die avond maakt de jury bekend welke cases worden beloond met een gouden, zilveren of bronzen Award. Ook worden de prijzen voor het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland en de Plantronics Team Trophy uitgereikt. Aanmelden voor het gala en de feestelijke prijsuitreiking kan via Ncca.nl.

comments powered by Disqus
  • Deel dit artikel
  • Reacties
  • Link