Genomineerden Contactcentermanager van het Jaar-titel bekend
Beroepsvereniging CCMA onthulde deze week de genomineerden voor de Contactcentermanager van het Jaar-verkiezing 2018. De branchevereniging telde een verdubbeling van het aantal aanmeldingen ten opzichte van vorig jaar, met 85 personen.
Uit onderstaande genomineerden selecteert de jury, bestaande uit zeven klantcontactprofessionals, in september vier managers die doorgaan naar de finale. Volgens juryvoorzitter Bart Boere is het thema van dit jaar ‘The story of the future’, waarbij expliciet wordt gekeken naar de toekomst van het klantcontact. ‘Tijdens de CCMA Awards 2018 kijken we niet alleen naar de resultaten uit het verleden, maar blikken we ook vooruit.’
- Marco ten Oever (XS4ALL)
- Cécile Engelsma (Rochdale)
- Eveline Erkelens (Vacanceselect)
- Ferry Monsma (Caiway)
- Servaas Raedts (Mijndomein.nl)
- Ankie Straathof (de Bijenkorf)
- Everdien Kolk (TOPdesk)
- Jan-Hein Pierik (Vandebron)
- Johannes Yarburg (Conduent)
- Rob Krijgsman (APG)
De halve finale heeft plaats op woensdag 5 september, waarna er vier finalisten overblijven. Deze managers gaan op woensdag 3 oktober strijden voor de titel ‘Customer Contact Center Manager of the Year’. Het evenement is te volgen via een livestream.
- contactcentermanager
- genomineerden
- CCMA
- story of the future
- awards
- Contactcentermanager van het Jaar
- CX
- CSM