Nieuwe functies toegevoegd aan Avaya Spaces

Nieuwe functies toegevoegd aan Avaya Spaces
  • 22 maart 2021
  • Redactie

Vergaderingen met behulp van AI en eenvoudigere, geïntegreerde spraak- en videogesprekken op basis van Avaya OneCloud CPaaS (Communications Platform as a Service) kunnen nu bestaande lokale beltechnologie aanvullen met Avaya Spaces.

Avaya, grote speler in communicatie-oplossingen en en samenwerking, meldt nieuwe functies toe te voegen aan Avaya Spaces, het moderne workstream collaboration (WSC)-platform dat Unified Communications-mogelijkheden biedt via een apparaat naar keuze. Vergaderingen met behulp van AI en eenvoudigere, geïntegreerde spraak- en videogesprekken kunnen nu de bestaande lokale beltechnologie aanvullen met Avaya Spaces.
 
Legacy communicatiesystemen en eenzijdige softwareoplossingen zijn nooit berekend op het huidige gedecentraliseerde personeelsbestand (thuiswerken, red.), telt de aanbieder. 'Uit onderzoek [1] blijkt dat 76 procent van de zakelijke gebruikers nog steeds vertrouwt op traditionele PBX-omgevingen voor hun telefonie. Vaak staan deze omgevingen los van moderne samenwerkingstechnologie. Avaya Spaces, dat de kracht van OneCloud CPaaS benut, brengt complexe workstream collaboration-functies samen met bestaande telefoniefuncties van de onderneming. Zo ontstaat één geïntegreerde alles-in-één-oplossing, zonder enige verstoring van de bedrijfsvoering. Gebruikers kunnen op talloze manieren zakelijke apps en tools integreren waar ze al bekend mee zijn. Dit verbetert de ervaringen van werknemers en zorgt voor een optimale customer experience.'
 
'We hebben Avaya Spaces ontworpen als een allesomvattend collaboration-platform dat de ‘composable enterprise’ ondersteunt. Het stelt organisaties in staat mee te bewegen met de snelheid van hun klanten en medewerkers', vertelt Michiel Noordermeer, managing director Avaya Benelux aan Customer First, 'Bedrijven passen zich sneller aan om te voldoen aan de behoeften van de ervaringseconomie. Zij doen dit door over te stappen van eenzijdige software naar flexibelere, op diensten gebaseerde toepassingen. Avaya Spaces maakt deze stap voorwaarts mogelijk. Gebruikers van Avaya Spaces profiteren bovendien van de meest geavanceerde, cloud-gebaseerde AI en een architectuur zonder clients die zorgen voor een uitstekende en gebruiksvriendelijke ervaring.'

Toolwire, ontwikkelaar van AI-gebaseerde leerervaringsplatforms, maakt gebruik van de mogelijkheden van Avaya Spaces. Hierdoor is het mogelijk om op grote schaal maatwerk te leveren bij het verbeteren van de vaardigheden van werknemers. 'Het afgelopen jaar heeft aangetoond dat er vraag is naar betere oplossingen voor leren op afstand. Toolwire ontwikkelt nieuwe en krachtigere tools voor onze klanten - met dank aan Avaya', zegt John Valencia, President & CEO bij Toolwire. 'Met zijn CPaaS-architectuur is Avaya Spaces een geweldig collaboration-platform waarop we kunnen voortbouwen. Zo kunnen we universiteiten en bedrijven van elke grootte de collaboration-mogelijkheden bieden die ze nodig hebben om baanbrekende ervaringen te creëren. Maar ook om - één voor één - het gewenste niveau van digitale transformatie te bereiken.'

 
Avaya Spaces, gelanceerd in 2020, werd onlangs erkend als een Strong Performer in het Frost & Sullivan Frost Radar for Cloud Meetings and Team Collaboration Services 2020-rapport. 'In het afgelopen jaar heeft Avaya Spaces een snelle groei doorgemaakt qua gebruikers en qua nieuwe mogelijkheden. De oplossing biedt een moderne en boeiende gebruikerservaring, hoge videokwaliteit, uitgebreide beveiligingsmaatregelen en een groot ecosysteem van partners die de cloud- en AI-mogelijkheden verder uitbreiden', vult Alaa Sayed, Industry Director ICT, Frost & Sullivan aan. 'Spaces biedt meer dan videoconferencing, met een reeks always-on-functies, waaronder persistent messaging, het delen van bestanden en content, virtuele persoonlijke vergaderruimtes, taakbeheer en meer.'
(PvWK)

 

Voetnoot: [1] MZA Hosted/Cloud Business Telephony Forecast –Q4 2020

comments powered by Disqus