Sahar Demnati (Continuum Global Solutions) blij met baan in klantcontact

Sahar Demnati (Continuum Global Solutions) blij met baan in klantcontact
  • 22 maart 2021
  • Peter van Woensel Kooy

Sahar Demnati heeft de afgelopen periode voor Continuum Global Solutions klantcontactwerkzaamheden verricht vanuit de locatie in Amersfoort en vanaf haar thuiswerkplek. Zo'n hybride oplossing biedt mogelijkheden voor iedereen, ook bij een fysieke uitdaging.

Een groot aantal Nederlanders met een lichamelijke beperking zit werkloos thuis. Terwijl ze wel graag aan het werk zouden willen. Maar hoe vind je een baan als je slechthorend, chronisch ziek bent of in een rolstoel zit? Veel werkgevers lijken ervoor terug te deinzen. In een seciale serie van het Algemeen Dagblad vertellen verschillende werkenden met een arbeidsbeperking over hun ervaring op de arbeidsmarkt. De editie met Sahar Demnati (34) springt in het oog omdat zij haar draai vond in de klantcontactbranche, ondanks haar 'Ziekte van Crohn'. Hier is het inspirerende volledige AD-artikel te raadplegen.
 

Goede combinatie
Het werken op een customer service afdeling bevalt Sahar goed. 'Er zitten hier meerdere mensen op de lijn die voor me kunnen invallen. Ook is het thuiswerken in mijn geval een zegen, ik klok gewoon even uit en begin daarna weer als het beter gaat.'
'Klantenservice en thuiswerken positief in het nieuws, in optima forma', reageert Peter Brouwer senior director van Continuum Global Solutions enthousiast. En terecht. Lezen en delen dus, dit stuk!
(PvWK, foto: Karolina Grabowska / Pexels)

comments powered by Disqus
  • Deel dit artikel
  • Geplaatst in
  • HRM
  • Reacties
  • Link