Albert Heijn lanceert zomerkledinglijn

Albert Heijn lanceert zomerkledinglijn
  • 1 juli 2022
  • Kel Koenen

Albert Heijn komt met een eigen kledinglijn. Het gaat om een limited edition voor in de zomer met een retrologo.

De collectie bestaat uit een Hawaii-shirt, een jog short, sokken, een trui en een vissershoedje. Het doel van de campagne is deels customer engangement, waarmee de supermarkt zijn klanten meer één laat worden met het merk.

Johan van der Zanden, directeur marketing en communicatie: 'Het is geweldig dat klanten naast hun dagelijkse boodschappen ook bij Albert Heijn terecht kunnen voor een zomerse outfit voorzien van het herkenbare AH logo. Dit is één van de oudste onveranderde logo’s van Nederland. Mooi om te zien hoe dit tot uiting komt in de limited edition kledinglijn, speciaal voor alle fans.'

De limited edition collectie is onderdeel van het nieuwe kleding- en hometextielmerk van Albert Heijn genaamd ‘Blue’. De collectie omvat kleding voor dames, heren en kids en bed- en badtextiel. De gehele lijn is, net als de limited edition collectie, geproduceerd met BCI-katoen.

De collectie is vanaf maandag 4 juli verkrijgbaar bij alle AH winkels en via ah.nl.

comments powered by Disqus