Action viert bij jubileum zijn klant en personeel
Action bestaat 30 jaar en viert dat door zijn klant centraal te stellen. Daarnaast uit het ook zijn dankbaarheid richting zijn personeel.
Hajir Hajji, CEO van Action, startte 25 jaar geleden bij Action en heeft sinds die tijd zelf meegemaakt hoe vrijwel alle nieuwe winkels vanaf dag één meteen druk bezocht worden: 'We doen het voor onze klanten. Zij staan centraal in alles dat we doen en vinden bij ons een verrassend aanbod tegen de laagste prijs. Onze formule slaat aan in Europa. Aan die formule blijven we trouw.' Action benadrukt rond het jubileum dat het ook wil blijven meedenken met de klant. Vandaar dat er ook een verduurzamingsslag is gemaakt.
Hajji zegt daarover: 'Dankzij onze schaalgrootte hebben we de mogelijkheid om klanten duurzame producten van goede kwaliteit tegen de laagste prijs te bieden. Hiermee zien we het als onze verantwoordelijkheid om voortdurend de kwaliteit van onze producten te verbeteren en onze toeleveringsketen en ecologische voetafdruk inzichtelijk te maken.'
Dat ook het personeel, dat de winkel dus al 30 jaar draaiende houdt, niet wordt vergeten, blijkt uit de eveneens mooie woorden van de CEO: '