Snickers op zoek naar jonge klant

Snickers op zoek naar jonge klant
  • 2 juni 2023
  • Ryan Baij

In de nieuwe campagne van Snickers gooit het merk het over een andere boeg. Het probeert een nieuwe doelgroep aan te spreken: GenZ.

Robert Hillebrand, Portfolio Manager Snickers: ‘Met deze campagne willen wij de jongere generatie aanspreken: met Snickers kan je net dat stapje verder gaan, uit je comfortzone, zelfs in MEGA EXTREME situaties. Snickers geeft je net dat extra duwtje om samen met jouw crew deze challenges aan te gaan en dit komt perfect tot uiting in de video’s van Stefan. We hebben iets mega tofs neergezet! Maybe you also just need a Snickers.’

Het doel van de samenwerking is het creëren van zichtbaarheid en het overbrengen van de merkbelofte van Snickers op de Gen-Z doelgroep: mét Snickers stap je eenvoudig en vertrouwd uit iedere comfortzone en kan je de hele wereld aan. Om deze merkbelofte te vertalen naar relevante content is een match gemaakt tussen de merkwaarden van Snickers en het influencerprofiel van Stefan de Vries. De match heeft geresulteerd in content gericht op de Gen-Z doelgroep.

In de serie daagt Snickers Stefan de Vries en zijn crew uit om opdrachten uit te voeren onder het motto ‘Maybe you just need a Snickers’. De Vries reist naar Amerika om daar samen met Julia Heetman, Sean Demmers en Frank van der Slot diverse opdrachten uit te voeren. De eerste opdracht was simpel: ‘Ga de allerhoogste achtbaan ter wereld in, maar probeer niet te schreeuwen!’. De video bereikte binnen twee dagen #4 in de lijst van Trending op YouTube. Gezamenlijk met de tweede en derde aflevering, ‘Rijden tot de benzine op is en overnachten waar we eindigen’ en ’24 uur ghost hunten in het meest bespookte hotel ter wereld’, bereikt deze serie al meer dan één miljoen organische views. De laatste aflevering is vanaf 4 juni 2023 om 12.00 uur te zien op het YouTube-kanaal van Stefan de Vries.

 

comments powered by Disqus