Moby helpt klanten
Het Ierse mobiliteitsbedrijf Moby heeft bekendgemaakt de klanten van Mechs over te nemen. Mechs nam - als doorstart van GreenMo - de verhuur en onderhoud van bezorgvoertuigen op zich. Afgelopen week werd ook het faillissement van Mechs aangekondigd.
Na de doorstart heeft Mechs een professionaliseringsslag proberen te maken. Helaas bleek dat een grotere uitdaging dan verwacht, zo laat het aan klanten weten. Als laatste service naar klanten heeft het bedrijf een oplossing gezocht om de service en het onderhoud aan voertuigen te continueren. Die oplossing is gevonden in het mobiliteitsbedrijf Moby, dat per direct alle activiteiten, voertuigen en contracten overneemt van Mechs.
Het van oorsprong uit Ierland afkomstige Moby least en onderhoudt bezorgvoertuigen in de vorm van eBikes, eScooters, elektrische bakfietsen en vierwielers. Echter doen ze dat anders dan GreenMo en Mechs hebben gedaan; Moby werkt namelijk samen met opzichzelfstaande lokale onderhoudspartners en voertuigleveranciers.'Het bieden van continuïteit in service staat voorop. We werken samen met een combinatie van partners om onze klanten altijd de beste service te kunnen bieden,' stelt Bart van Raak, Commercial Director bij Moby. 'Dit is precies wat de klanten van Mechs nodig hebben en hen helpen vinden we nu het allerbelangrijkst. We staan dan ook klaar om ze met open armen te ontvangen.'