Conduent lanceert Conni voor verbeterde klantervaring

Conduent, marktleider in technologiegedreven zakelijke oplossingen en diensten, introduceert Conni, een generatieve AI-gestuurde virtuele assistent. Deze ontwikkeling maakt deel uit van de bredere AI-strategie van het bedrijf en is gebouwd op Microsoft Azure OpenAI Service.
Conni is ontworpen om de kwaliteit van resultaten te verbeteren en de klantervaring binnen de Conduent-platformen voor bedrijven en overheidsinstanties te optimaliseren. Cliff Skelton, President en CEO van Conduent, benadrukt het belang van AI-integratie. ‘Wij blijven AI en generatieve AI in onze oplossingen implementeren om functionaliteit te verbeteren. Nieuwe functies als Conni zijn een uitbreiding van onze strategie om geavanceerde technologieën zoals automatisering, machine learning en digitalisering in te zetten voor betere resultaten voor onze klanten.’
De eerste toepassing van Conni zit in het Conduents Life@Work-platform, een portal voor gezondheids-, vermogens- en welzijnsvoordelen van werknemers. Met AI-gestuurde functies biedt het platform interactieve inhoud, educatieve middelen en gepersonaliseerde aanbevelingen voor werknemers die hun secundaire arbeidsvoorwaarden willen beheren. Dankzij Conni kunnen werknemers:
- In natuurlijke, alledaagse taal vragen stellen, zonder technisch jargon
- Snelle, gepersonaliseerde antwoorden krijgen op vragen over gezondheids- en vermogensvoordelen
- Eenvoudig navigeren naar relevante bronnen en transacties met betrekking tot levensgebeurtenissen, gezondheids- en flexibele spaarrekeningen en andere voordelen
- Gepersonaliseerde gegevens en werkgeversprogramma’s raadplegen voor weloverwogen beslissingen
- Informatie uit alle bronnen binnen het Life@Work Connect-platform benutten
- Naadloos overschakelen naar live klantenservice indien nodig.
Volgens DeeAnna Warrington, Principal Research Analyst bij NelsonHall en specialist in HR Talent Transformation, speelt Connie in op de groeiende vraag naar efficiënte, kosteneffectieve en klantgerichte AI-oplossingen. ‘Door generatieve AI te integreren in zowel klantoplossingen als interne processen, blijft Conduent geavanceerde technologieën en diensten leveren die de efficiëntie van klanten verhogen, kosten verlagen en de klantervaring verbeteren.’