CX Battle 2025: Wie wint De Gouden Giraf?

CX Battle 2025: Wie wint De Gouden Giraf?
  • 5 februari 2025
  • Kel Koenen

Op 11 maart 2025 strijden tien teams in de Customer Experience Battle om de felbegeerde Gouden Giraf, de prestigieuze prijs van de Belgische sectorfederatie Customer Contact & CX Forum. Dit jaarlijkse event daagt klantcontactteams uit om te bewijzen hoe ver zij gaan in het centraal stellen van de klant.

Teams buigen zich over een realistische praktijkcase en moeten de ultieme klantgerichte oplossing bedenken. De aanpak wordt vervolgens gepitcht voor een deskundige jury, met als enige beoordelingscriterium: hoe ver steken de deelnemers hun nek uit voor de klant?

De dag begint met een inspirerende keynote van Klantenluisteraar Frans Reichardt: ‘Mind the Gap - Hybride CX’, waarin hij de balans tussen technologie en persoonlijke klantinteractie bespreekt. Daarna volgt een workshop customer journey mapping, waarin deelnemers leren hoe ze klantcontacten en emoties in kaart kunnen brengen.

Met slechts tien beschikbare plaatsen is snel inschrijven cruciaal. Verzamel drie enthousiaste collega’s en meld je team vandaag nog aan. Wie weet neemt jouw team de Gouden Giraf mee naar huis!

Voor meer informatie en inschrijving: www.customercontact.be

comments powered by Disqus