Nationaal CX Event 2025 zet deelnemer centraal

Nationaal CX Event 2025 zet deelnemer centraal
  • 11 maart 2025
  • Kel Koenen

Op donderdag 3 april 2025 vindt in het Wereldmuseum Rotterdam het Nationaal CX Event 2025 plaats. Dit jaar staat het evenement volledig in het teken van de deelnemer, met thema: ‘CX – You're in the middle’. Lezers van CustomerFirst maken kans op een toegangskaart voor dit unieke event!

De focus ligt op de vraag hoe professionals klantgerichtheid binnen hun eigen organisatie kunnen vergroten en welke tools daarbij ingezet kunnen worden. Het programma onderscheidt zich door een interactieve aanpak, waarbij deelnemers worden aangemoedigd om hun eigen klantbelevingsuitdagingen in te brengen. Naast inspirerende verhalen van sprekers als Ahmed Aboutaleb, oud-burgemeester van Rotterdam, Christophe Vanden Eede, Global Head of Talent Management bij bpostgroup, Katja Veen-Buchholz en Rijn Vogelaar is er ruimte voor peer-to-peer leren en directe toepassing van inzichten.

Tickets zijn beschikbaar voor €375,- (excl. BTW). Daarnaast is er een exclusieve mogelijkheid om een privé sessie met CX-expert Ian Golding te boeken voor €850,-.

Voor degenen die hun kennis verder willen verdiepen, biedt NECXT het CX Leadership Circle programma aan, dat plaatsvindt van 31 maart tot en met 2 april 2025, inclusief toegang tot het Nationaal CX Event.

Onder de lezers van CustomerFirst verloten we twee toegangskaarten voor het Nationaal CX Event. Stuur een mail naar: redactie@customerfirst.nl

Meer informatie: CX Event 2025 | It's all about you!

comments powered by Disqus