Prominent zet service centraal in nieuwe merkcampagne

Prominent zet service centraal in nieuwe merkcampagne
  • 3 februari 2025
  • Tamara de Vos-Vlot

Meubelmerk Prominent heeft een nieuwe merkcampagne gelanceerd, ontwikkeld door bureau Fitzroy, waarin de nadruk ligt op service en vakmanschap. Met deze campagne wil het bedrijf de klantgerichte aanpak in zijn 40 winkels door heel Nederland benadrukken.

In de campagne worden de zitexperts van Prominent gepositioneerd als sleutelfiguren binnen de winkelervaring. Het merk benadrukt de mogelijkheden voor maatwerk in de producten, zodat klanten hun meubels naar eigen smaak en maat kunnen samenstellen. Erik Warnaar, Chief Marketing Officer van Prominent, licht toe: 'We zetten met deze merkcampagne onze zitexperts centraal in onze winkels en laten zien dat onze producten naar eigen smaak en maat samengesteld kunnen worden.'

Jur Baart, oprichter van Fitzroy, geeft aan dat de campagne is ontwikkeld volgens de Distinctive Brand Asset-filosofie. Een team van zitexperts wordt niet alleen in de winkels ingezet, maar krijgt ook een prominente rol in de online kanalen van Prominent. Daarnaast bevat de campagne een op maat gemaakte titelsong van Maryn Charlie, waarin het thema 'relax' subtiel wordt verwerkt.

De commercial, geregisseerd door Blue Ter Burg van Tebbernekkel, is vanaf deze week te zien op televisie. De campagne wordt verder ondersteund via print, radio, online advertising en de sociale mediakanalen van Prominent.

Beeld: Fitzroy

comments powered by Disqus