Jong talent in klantcontactsector krijgt podium

Jong talent in klantcontactsector krijgt podium
  • 3 maart 2025
  • Tamara de Vos-Vlot

Stichting Een Nieuw Geluid, Klantenservice Federatie (KSF) en Customer Contact Management Association (CCMA) bundelen hun krachten om jonge professionals in de klantcontactbranche een stem te geven. Zij organiseren een reeks bijeenkomsten onder de naam Cyclus Young Professionals, waarin deelnemers hun visie op de toekomst van het vak kunnen delen.

De Cyclus Young Professionals bestaat uit drie bijeenkomsten op 1 april, 15 mei en 16 september 2025 in het KSF Koetshuis te Doorn. Tijdens deze sessies bespreken jonge professionals actuele thema’s en uitdagingen in de sector. De organisatoren benadrukken het belang van een frisse blik en kritische vragen om richting te geven aan de toekomst van klantcontact.

Netwerken en leren van experts
Het initiatief richt zich op professionals die maximaal vijf jaar in de branche werken, waarvan maximaal twee jaar in een leidinggevende rol. Door deelname kunnen zij hun netwerk uitbreiden, sparren met vakgenoten en leren van experts. De input uit de sessies wordt gebruikt om de activiteiten van KSF en CCMA de komende jaren vorm te geven.

Geïnteresseerden kunnen zich aanmelden via KSF.

comments powered by Disqus