Sinch opnieuw bekroond als Adobe Digital Experience Partner

Sinch, specialist in digitale klantcommunicatie, is uitgeroepen tot Adobe Digital Experience Unified Customer Experience Technology Partner of the Year 2025. Dit is het derde opeenvolgende jaar dat Sinch een Adobe-partnerprijs in ontvangst neemt.
Sinds 2019 werken Sinch en Adobe samen om merken te helpen bij het realiseren van real-time, gepersonaliseerde klantinteracties. De nieuwste onderscheiding erkent het bedrijf als een wereldwijde partner die naadloos geïntegreerde en schaalbare klantinteracties mogelijk maakt via Adobe-technologie.
Adobe waardeert Sinch als leider in mobiele berichtgeving vanwege zijn wereldwijde bereik, lokale expertise en focus op kwaliteit, beveiliging en naleving. Met een aanwezigheid in meer dan 60 landen en directe connecties met honderden mobiele operators, helpt Sinch bedrijven in sectoren als financiële dienstverlening, retail en gezondheidszorg om effectief met klanten te communiceren. Sinch voldoet aan GDPR-, CCPA- en HIPAA-voorschriften, waardoor klantcommunicatie veilig en betrouwbaar blijft.
'We zijn vereerd om opnieuw door Adobe te worden erkend. Dit bevestigt ons werk om betekenisvolle, real-time digitale klantverbindingen te faciliteren', stelt Jonathan Bean, Chief Marketing Officer van Sinch. 'Samen met Adobe maken we het voor merken eenvoudiger om klanten op schaal te betrekken via AI-gestuurde, gepersonaliseerde interacties.' Ook Adobe onderstreept het succes van de samenwerking. 'Steeds meer klanten zien Adobe Journey Optimizer als een alles-in-één oplossing voor alle kanalen. Dankzij Sinch kunnen zij eenvoudig SMS, MMS en binnenkort ook RCS aan hun klantreizen toevoegen', zegt Sahil Gupta, Director Strategic Business Development bij Adobe.