CallTo365 en Cronos bundelen krachten in Teams

CallTo365 en Cronos bundelen krachten in Teams
  • 6 oktober 2025
  • Tamara de Vos-Vlot

CallTo365 en De Cronos Groep hebben een samenwerkingsovereenkomst gesloten voor het aanbieden van een geïntegreerde communicatieoplossing in Microsoft Teams. Alle Cronos-bedrijven in de Benelux krijgen toegang tot het platform van CallTo365, waarmee zij hun klanten een geïntegreerde digitale werkplek kunnen bieden.

Volgens CallTo365 is het platform wereldwijd de enige telefoniecentrale die volledig binnen Microsoft Teams draait. Hiermee kunnen organisaties klantcontact, VoIP en interne communicatie samenbrengen in één omgeving. De oplossing is bedoeld om versnipperde communicatie en het gebruik van losse tools te vervangen door één centrale applicatie.

‘Het gaat over het structureel verbeteren van communicatie, werkprocessen en klantgerichtheid’, aldus Youri van Dorst, strategisch adviseur binnen Cronos Nederland en Managing Partner van Cloud Avenue.

Rol van Odido en Cloud Avenue
In Nederland wordt de samenwerking aangestuurd door Cloud Avenue, onderdeel van Cronos Nederland. Dit netwerk van meer dan 40 IT-bedrijven ondersteunt organisaties met schaalbare IT- en communicatieoplossingen. Odido Business levert hierbij de connectiviteit. ‘De uitgebreide kennisbasis binnen Cronos Nederland is voor ons van grote waarde’, zegt Dennis de Ree, medeoprichter van CallTo365. In België wordt de samenwerking ondersteund door 3-IT, onderdeel van De Cronos Groep België. Het bedrijf begeleidt klanten bij de implementatie van het platform.

comments powered by Disqus