ContactCare neemt activiteiten WEngage Nederland over

ContactCare neemt activiteiten WEngage Nederland over
  • 13 oktober 2025
  • Kel Koenen

ContactCare heeft met curator Ad van Bergen van Adelmeijer – Hoyng Advocaten een akkoord bereikt over de overname van de Nederlandse activiteiten van WEngage. Daarmee worden de vestiging, inventaris en middelen overgenomen en blijven de klantcontactactiviteiten in Nederland behouden. Er wordt momenteel overleg gevoerd met medewerkers en klanten over de voortzetting van de werkzaamheden.

Wim Vintges (r), al 26 jaar actief binnen WEngage en haar rechtsvoorgangers, blijft betrokken bij de organisatie. Hij zet zich in voor het maximale behoud van medewerkers en opdrachtgevers. ‘Daardoor blijft de dienstverlening voor klanten ononderbroken doorgaan, met dezelfde kwaliteit, betrokkenheid en vertrouwde gezichten’, aldus ContactCare.

CEO Jasper Meerding (l) noemt de overname een logische stap: ‘Het oude Call-IT was voor mij altijd een inspirerend voorbeeld. Ik kijk ernaar uit om samen te werken met deze vakmensen. Door hen onderdeel te maken van ContactCare bundelen we krachten, behouden we waardevolle kennis en creëren we nieuwe mogelijkheden voor groei en innovatie in klantcontact.’

WEngage Nederland ontstond uit de fusie van IPG en Call-IT en hun rechtsvoorgangers. Met deze overname versterkt ContactCare haar positie als een complete partner in klantenserviceoplossingen. Vanuit Amersfoort, Eindhoven en Paramaribo bouwt de organisatie verder aan duurzame en toekomstgerichte klantcontactoplossingen.

comments powered by Disqus