Bloomon viert jubileum met kraskaartactie voor klanten

Bloomon viert jubileum met kraskaartactie voor klanten
  • 3 november 2025
  • Tamara de Vos-Vlot

Ter gelegenheid van hun elfjarig bestaan organiseerde Bloomon eind oktober een activatie in Nederland en België. In plaats van kortingsacties ontvingen klanten een fysieke kraskaart waarmee zij kans maakten op prijzen van partnermerken.

De actie vond plaats in de week van 20 tot en met 26 oktober. Zowel verzenders als ontvangers – inclusief abonnees – maakten kans op een van de elf prijzen per land. De prijzen varieerden van cadeauboxen tot abonnementen, een stadsfiets en giftsets. Onder de deelnemende partners bevonden zich merken als Tony’s Chocolonely, Veloretti, Parfumado en Neuhaus. Via social media werden de prijzen en winnaars gedeeld.

‘Vorig jaar vierden we onze 10e verjaardag groots’, aldus Danielle Schoop, Brand Lead bij Bloomon. ‘Dit jaar wilden we het over een andere boeg gooien en onze klanten verrassen, met cadeaus van 11 van onze bevriende merken en met spectaculaire prijzen. Door deze verrassende activatie konden we onze klanten bedanken en tegelijkertijd met een creatieve aanpak en op een onderscheidende manier de markt benaderen.’

Verjaardagscollectie
Naast de kraskaartactie lanceerde Bloomon een speciale verjaardagscollectie met boeketten en cadeaus. In samenwerking met Tony’s Chocolonely werd ook een limited edition chocoladereep uitgebracht met een eigen wikkel, exclusief verkrijgbaar zolang de voorraad strekt.

Beeld: Bloomon

comments powered by Disqus