Topic: Customer Experience
Arcum Marketing helpt Total Gas & Power Nederland met duurzame sales
  • 19 oktober 2020
  • Sales BBP Media

Arcum Marketing helpt Total Gas & Power Nederland met duurzame sales

[Branded Content] De energiemarkt is een ‘overstapmarkt’ waarin telefonische verkoop een belangrijke rol speelt. Steeds vaker werken leverancier en verkooporganisatie samen aan een duurzame energiemarkt. En dan hebben ze het niet alleen over groene energie, maar vooral over een duurzame verhouding tussen ‘overstappen’ en ‘klantbehoud’. Dit vraagt om een andere inzet van telefonisch advies, ondersteund door de juiste software tool. Leverancier Total Gas & Power en callcenter Arcum Marketing werken slim samen om de energiewereld te verduurzamen.

Young & Professional: Thaiza Kwas (26)
  • 13 oktober 2020
  • Nina van Klaveren

Young & Professional: Thaiza Kwas (26)

In een tijdperk waarin talloze organisaties hun klanten proberen te binden door de inzet van technologische tools, pleit deze eigenzinnige en bedreven millennial voor een andere benadering: dat van een luisterend oor. Thaiza Kwas weet na jaren van diepte-interviews met klanten dat alleen luisteren leidt tot verandering. Aan zowel de klantkant als bij de medewerkers. ‘Pas dan kun je risico’s nemen. Out of the box kun je komen tot een écht wow-moment voor je klant. Maar daar heb je wel inzicht voor nodig.’

[Report #NMW] ‘We moeten blijven meebewegen’
  • 09 oktober 2020
  • Redactie

[Report #NMW] ‘We moeten blijven meebewegen’

Het mocht even duren, maar in de eerste week van september was het dan zover: het eerste grootschalige én coronaproof marketingevent. Dit jaar werd NIMA Marketing Day omgetoverd tot NIMA Marketing Week waar professionals van heinde en ver op af kwamen, om eindelijk weer te kunnen ‘buitenspelen’. Klantcontact bleef tijdens deze drie dagen geen onbesproken onderwerp. CustomerFirst was erbij in Utrecht en zocht er de serviceparels voor je tussenuit.


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven