Topic: Customer Experience
Boete, wielklem of een Tony?
  • 18 september 2019
  • Nienke Bloem

Boete, wielklem of een Tony?

Heb je ook zo’n fijne vakantie gehad? Ben je er even helemaal tussenuit geweest? Of dat nu een lange reis naar Verweggistan, een hotel aan de Middellandse Zee, een cruise, of anderhalve week kamperen was – wat is het toch fijn om even de boel de boel te laten. Andere ervaringen opdoen, de computer uitlaten en lekker samen zijn. Met familie, vrienden of gewoon even lekker samen met jezelf. Alles loslaten en de radartjes in het hoofd wat lucht geven.

Rabobank wordt tech savvy
  • 18 september 2019
  • Nina van Klaveren

Rabobank wordt tech savvy

Rabobank begeeft zich in een digitale metamorfose. Zo vindt er een transformatie binnen de klantenservice van de bank plaats. De financiële dienstverlener lanceerde voor haar klantenservice onlangs een chatbot en is achter de schermen bezig met het implementeren van spraakherkenning. ‘De complexiteit van de vraagstukken waarmee je nu wordt geconfronteerd, maakt het dat je van verdomd goede huize moet komen om die klant écht goed te helpen.’

Beleef de Zwarte Cross
  • 10 september 2019
  • Redactie

Beleef de Zwarte Cross

De Zwarte Cross is met geen enkel ander festival te vergelijken. Dat komt niet alleen door de befaamde auto- en motorcross, maar ook door de vele ludieke programmaonderdelen. De beleving staat centraal. En bij die beleving hoort een vlekkeloze customer journey zonder wachtrijen of tekorten bij de food- en drankverkooppunten. Wifi speelt daarin een hoofdrol. Maar een wireless verbinding aanleggen op een terrein waar normaal de koeien grazen is andere koek dan een stadion voorzien van een draadloos netwerk.

Reis door het Rijk van Koning Klant
  • 10 september 2019
  • Redactie

Reis door het Rijk van Koning Klant

De verandering van een organisatie begint bij de verandering van de mensen binnen deze organisatie. Een organisatie is immers een systeem van mensen die samen een bepaald doel proberen te bereiken. Als de mensen niet veranderen, verandert de organisatie ook niet. Het veranderingsproces naar een grotere klantgerichtheid kan op zeven niveaus worden ingestoken. Hierbij wordt ervan uitgegaan dat elk sociaal systeem is georganiseerd volgens deze zeven niveaus.

Kloppend Hart - Univé
  • 10 september 2019
  • Nina van Klaveren

Kloppend Hart - Univé

De noordelijke nuchterheid straalt er vanaf op de werkvloer van Univé’s centrale klantenservice. Dat drukt echter niet het ongeveinsde enthousiasme van de medewerkers, blijkt als we worden rondgeleid over de campus-achtige omgeving in Assen. Collega’s komen overal vandaan om rond lunchtijd de benen te strekken, met een lading aan begroetingen als gevolg. Klantenservicemanager Mariëlle Visscher heeft het er maar druk mee. ‘Het is hier net een klein dorp, mensen voelen zich snel thuis. Dat vind ik prachtig. Je doet ’t wel met z’n allen.’


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven