Topic: Customer Experience
VisionFirst #9 - Cosmo Hairstyling
  • 20 november 2018
  • Redactie

VisionFirst #9 - Cosmo Hairstyling

Zeggen dat je als bedrijf de klant centraal zet, is niet zo moeilijk. Maar hoe je dit vervolgens in de praktijk vormgeeft, is stukken interessanter. In de rubriek VisionFirst krijgen merken een podium om hun visie op klantcontact te delen. Wat is hun strategie en waar geloven ze absoluut niet in? Ditmaal doet Ellis van der Slikke, digital marketing manager bij Wave International (moederbedrijf van Cosmo Hairstyling), hier een boekje over open.

Young & Professional: Willem Wijtvliet (28)
  • 20 november 2018
  • Redactie

Young & Professional: Willem Wijtvliet (28)

Een levensmotto ontbreekt, maar hij gelooft heilig in de kracht van digitaal; precies zoals het een millennial betaamt. Na zijn opleiding Communicatie & Multimedia Design had Willem Wijtvliet (28) één droom: aan de slag gaan bij een groot digitaal bureau. Hij vertrok naar Amsterdam en werkte voor diverse internationale merken. Tóch miste hij de binding met het bedrijf achter de producten en was nieuwsgierig naar de ‘reden’ achter een product. Toen kwam Oxxio in beeld. ‘Als millennial snap ik heel goed dat een klant het liefst alle zaken in control heeft.’


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven