Topic: Customer Experience
Nieuwe premium Blokkercups verleiden Nespresso-klant
  • 02 maart 2021
  • Redactie

Nieuwe premium Blokkercups verleiden Nespresso-klant

Blokker lanceert 'eerlijke premium koffiecups voor een Blokker prijs' door ervaren koffiebranders, die voor de vier melanges hoogwaardige kwaliteitsbonen selecteerden. Daarnaast start Blokker een recycleprogramma, waarbij consumenten aluminium koffiecups van alle merken kunnen inleveren. Hierrmee lonkt de winkelketen uitdrukkelijk naar aanbieders van andere premium cups. Blokker heeft in Nederland een netwerk van 355 eigen filialen, 54 franchise filialen, een webshop en ruim 5.000 werknemers.

Retailbranche blijft achter op gebied van customer experience-strategie
  • 01 maart 2021
  • Peter van Woensel Kooy

Retailbranche blijft achter op gebied van customer experience-strategie

NTT, een global opererende technology services provider, publiceert zijn Retail Guide to the Global Customer Experience Benchmarking Report. Daaruit blijkt dat de retailbranche achterloopt op het gebied van customer experience in vergelijking met andere sectoren. Terwijl 70,5 procent van de onderzochte organisaties een verbeterde CX noemt als 'de belangrijkste factor voor hun digitale transformatie.'


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven