Topic: Customer Service Management
Kloppend Hart - Bouwmaat
  • 07 mei 2020
  • Nina van Klaveren

Kloppend Hart - Bouwmaat

Voor iedere organisatie kenmerkt het voorjaar van 2020 zich – om maar een eufemisme te noemen – als ‘uitdagend’. Waar sommigen ten tijde van de coronacrisis hun beste beentje voorzetten om hun purpose extra te uiten, blijft Bouwmaat vooral dichtbij zichzelf. Precies twee weken nadat Rutte het land voor het eerst toesprak over nationale coronamaatregelen, spreken we met Jolanda Bont en Daniëlle Joosse. Ze geloven in de ‘back-to-basic’-benadering.

Direct klantcontact smaakt Nespresso naar meer
  • 28 april 2020
  • François Kroes

Direct klantcontact smaakt Nespresso naar meer

Nespresso behoeft natuurlijk geen introductie meer. Zijn het niet de vrolijk gekleurde aluminiumcapsules die van iedereen praktisch een thuisbarista maakt, dan is het wel George Clooney die dit koffiemerk op de kaart heeft gezet. What else… Wat je bijvoorbeeld nog niet wist, is dat je binnen afzienbare tijd ook met Nespresso’s Customer Relationship Center kunt whatsappen. ‘Dit contactkanaal is erg consumer friendly.’


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven