Topic: Customer Service Management
[Salesforce Rondetafel] Wat doe je met de klant van de klant?
  • 28 April 2021
  • Redactie

[Salesforce Rondetafel] Wat doe je met de klant van de klant?

Het is voor veel fabrikanten en franchiseorganisaties een uitdaging: hoe zorg je ervoor dat de retailers waar je mee samenwerkt geen bezwaar maken tegen jouw eigen webshop? Het was een van de onderwerpen die ter sprake kwam bij een door Salesforce georganiseerde rondetafel over de integratie van marketing, sales en klantenservice. 'De kracht van elkaar aanvullende kanalen is dat beide partijen samen de taart harder kunnen laten groeien.'

Kloppend Hart - Intergamma
  • 19 February 2021
  • Mente Weijer

Kloppend Hart - Intergamma

Als je de berichtgeving over de drukte bij bouwmarkten mag geloven, sloeg heel Nederland massaal aan het klussen tijdens de eerste lockdown in maart. Ook bij Gamma en Karwei was het een drukte van jewelste vertelt Francien Folkerts, Manager Klantenservice bij Intergamma. Dit is het bedrijf dat samen met VANAD Group de klantenservice voor Karwei en Gamma Nederland en België verzorgt. Met bijna een miljoen contacten vorig jaar, was het alles behalve rustig op het klantcontactcenter van deze bouwmarkten.

BrainFirst #37: Onderlinge cohesie
  • 12 February 2021
  • Redactie

BrainFirst #37: Onderlinge cohesie

Weten wat er in andermans bovenkamer omgaat, dat willen we allemaal wel. Immers, dan weet je ook iemands beweegredenen en kun je daar vervolgens op inspelen. Hoe utopisch het doorgronden van de psyche van de mens wellicht ook klinkt, er zijn wel degelijk ‘slimmigheidjes’ toe te passen. Om meer inzicht te krijgen in de werking van het brein in relatie tot (klant)gedrag, verzorgen verschillende neuro-experts op deze plek een minicollege. Ditmaal de hersenspinsels van Bjarne Timonen.


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven