Topic: Customer Service Management
Top-5 Customer Service voorspellingen voor 2021
  • 11 januari 2021
  • Redactie

Top-5 Customer Service voorspellingen voor 2021

[Branded content] Het jaar 2020 heeft, op z’n zachtst gezegd, nogal wat verandering teweeggebracht. Als het op klantenservice aankomt, heeft de pandemie zowel invloed gehad op de vraag naar service als op de manier waarop die service wordt geleverd. Serviceteams moesten noodgedwongen verspreid werken over meerdere (thuis)locaties, in plaats van binnen hetzelfde contactcenter. In sommige sectoren was de hoeveelheid servicevragen skyhigh. Sommigen zullen misschien zeggen dat dit allemaal niet was te voorzien. Voor 2021 kunnen we rondom klantenservice wel een aantal belangrijke voorspellingen doen.

Kloppend Hart - De Luisterlijn
  • 07 januari 2021
  • Mente Weijer

Kloppend Hart - De Luisterlijn

De Luisterlijn streeft naar een samenleving waarin men écht naar elkaar luistert en waar er voor iedereen een luisterend oor beschikbaar is. Dat is volgens Leo Noordegraaf, directeur-bestuurder bij de Luisterlijn, vaak moeilijker dan gedacht. Daarom krijgen vrijwilligers bij de hulplijn een intensieve training en begeleiding tot professioneel luisteraar en initieerde de organisatie dit jaar verschillende campagnes – waaronder de Margriet Belbuddy’s – om goed luisteren onder de aandacht te krijgen. Hoog tijd voor een kijkje achter de schermen.


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven