Topic: Customer Service Management
De nieuwsbrief: personaliseren om te presteren
  • 18 januari 2019
  • Gastauteur

De nieuwsbrief: personaliseren om te presteren

Contact maken met potentiële en bestaande klanten, websitetraffic genereren en nieuws delen. Wat kunnen bedrijven doen om klanten op een slimme manier aan zich te binden en nieuwsbrieven relevant te maken voor iedere klant? Het komt ons immers allemaal bekend voor dat een nieuwsbrief direct in de prullenmand belandt, wanneer we net nieuwe sportschoenen hebben gekocht en naderhand nog een e-mail ontvangen met hetzelfde paar.

Young & Professional: Chemelle Pengel (28)
  • 27 december 2018
  • Redactie

Young & Professional: Chemelle Pengel (28)

Met een open en enthousiaste houding beweegt ze zich als een vis in het water over de vloer van het LeasePlan-kantoor in Amsterdam Zuid, met een jaloersmakend uitzicht over de Zuidas. Het woord ‘doorzetter’ is voor de 28-jarige Chemelle Pengel een understatement: binnen een aantal jaren heeft ze zich opgewerkt tot het MT van LeasePlan Bank en vervult ze de rol van manager Customer Service. Dit jaar bereikte de millennialleider haar eerste grote mijlpaal: de klantenservice is in-house gehaald.


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven