

![[interview] Thijs Kiemeneij (Teleperformance) over het nieuwe opt-in systeem](/interviews/2021/04/9-vragen-aan-thijs-kiemeneij-teleperformance-over-het-nieuwe-opt-in-systeem/CF-foto-Thijs-Linkedin.jpg)
[interview] Thijs Kiemeneij (Teleperformance) over het nieuwe opt-in systeem

Chaos-as-a-service

5 vragen aan Brii-winnares Van Paridon
Transparantie gewenst? Klant aan het werk!

Teleperformance verlengt ISO 27001 certificering en behaalt de IT-security audit
.jpg)
Uitblinqers voor waardevol klantcontact

Hoe slim is eerlijk?
![[interview] Robin Jansen (ceo Yource) over Cendris en de toekomst](/achtergronden/2021/04/interview-robin-jansen-ceo-yource-over-de-overname-van-cendris/CF-Robin-Jansen-ceo-Yource.jpg)
[interview] Robin Jansen (ceo Yource) over Cendris en de toekomst

Koramic2Engage: de onestopshop voor alle vormen van klantcontact

Ondanks turbulentie ziet reisbranche stip op horizon

Hans Kazàn maakt overstap naar klantcontactsector via Inspire

Thoma Bravo kondigt strategische overname van Calabrio aan

Genesys neemt Bold360 over

Overname van Cendris door Yource afgerond

Problemen bij buitenlandse webshops

Klokje rond impact bereiken door klantcontact
