Topic: Branchenieuws
[interview] Thijs Kiemeneij (Teleperformance) over het nieuwe opt-in systeem
  • 30 april 2021
  • Peter van Woensel Kooy

[interview] Thijs Kiemeneij (Teleperformance) over het nieuwe opt-in systeem

Komende zomer 2021 wordt het opt-out systeem met het Bel-me-niet Register vervangen door een opt-in systeem. Dat maakt nogal wat los in de branche. Hoe reageer jij erop? Deel gerust je mening met de redactie van CustomerFirst. Als eerste negen vragen aan vakgenoot Thijs Kiemeneij (foto) over de kwestie. 'Als Teleperformance zijn we blij met de invoering van het opt-in systeem. Outbound koud bellen is echt niet meer van deze tijd.'

Chaos-as-a-service
  • 23 april 2021
  • Gastauteur

Chaos-as-a-service

Het is mooi weer. Hoor je dat geluid al? Het zijn de hogedrukreinigers in jouw straat! De hele straat staat zijn tuin schoon te maken zodra de zon weer gaat schijnen na een periode van kou en regen. Iedereen in de straat heeft kennelijk een eigen hogedrukspuit (in de herfst gaat hetzelfde verhaal op voor de bladblazer) en gebruikt deze misschien twee of drie keer per jaar, uitzonderingen daargelaten. Waarom schaffen we massaal individueel spullen aan die we zo weinig gebruiken? Dat vraagt Ana Miličević zich af.

Retailbranche blijft achter op gebied van customer experience-strategie
  • 01 maart 2021
  • Peter van Woensel Kooy

Retailbranche blijft achter op gebied van customer experience-strategie

NTT, een global opererende technology services provider, publiceert zijn Retail Guide to the Global Customer Experience Benchmarking Report. Daaruit blijkt dat de retailbranche achterloopt op het gebied van customer experience in vergelijking met andere sectoren. Terwijl 70,5 procent van de onderzochte organisaties een verbeterde CX noemt als 'de belangrijkste factor voor hun digitale transformatie.'


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven