Topic: Metrics
Slimme pleister ontzorgt verpleging Rijnstate
  • 06 januari 2020
  • Redactie

Slimme pleister ontzorgt verpleging Rijnstate

Het Rijnstate Ziekenhuis in Arnhem test momenteel de zogeheten ‘slimme pleister’ voor verpleging op afstand. Dit geautomatiseerde computersysteem meet de ademhaling, hartslag en lichaamstemperatuur van patiënten en verwerkt deze gegevens, zodat verpleegkundigen dat niet meer hoeven te doen. Deze gewijzigde werkwijze moet uiteindelijk bijdrage aan het beheersen van stijgende zorgkosten en de toenemende hoeveelheid zorgvragen.

Nuon knalt COPC-bal in de kruising
  • 02 oktober 2018
  • François Kroes

Nuon knalt COPC-bal in de kruising

‘We hebben inmiddels vijf jaar op rij het topniveau behaald in de Champions League van de internationale klantenservices’, kon Cindy Kroon (vice president Customers & Solutions regio NL/UK bij Nuon/Vattenfall) een tijdje terug wel van de daken schreeuwen na het binnenslepen van het COPC CX 6.0-certificaat. ‘En toch blijft dit voor ons iets heel bijzonders.’ Achterover leunen is er dan ook niet bij voor de energiespeler: samen met Bernard Steenbergen (director Customer Service Operations) daagt Kroon de organisatie continu uit dit niveau vast te houden. Minimaal.

Online experience verbeteren? Start met meten
  • 12 december 2017
  • Redactie

Online experience verbeteren? Start met meten

Steeds meer organisaties zijn voor hun omzet afhankelijk van hun website en mobiele app(s). Toch monitoren zij de performance nauwelijks. En als ze het al doen, dan gebruiken ze vrijwel altijd de verkeerde cijfers, namelijk gemiddelden die niets zeggen over de ervaring van een individuele klant. De enige manier om écht tot in detail te weten wat er gebeurt, is het analyseren van logdata. AccorHotels en investeringsbank Charles Schwab laten zien dat dit eenvoudiger is dan menigeen denkt.


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven