Topic: Strategie
Leiderschap in verbinding met klanten
  • 08 februari 2019
  • Gastauteur

Leiderschap in verbinding met klanten

De toenemende digitalisering, de enorme groei in het aantal sociale netwerken en de verwachtingen van klanten vereisen een ander soort leiderschap. Het in verbinding blijven met klanten en medewerkers is de grootste uitdaging van het hedendaags management. Het in verbinding blijven met de omgeving vraagt om een netwerkstructuur. De nieuwe wereld is ook complexer geworden. De vraag is: hoe ga je als leider met deze complexiteit om? Deze en andere vraagstukken kwamen aan de orde tijdens het eerste blok van de leergang 'Digitale transformatie van klantgerichte organisaties' van het Institute for Service Leadership.

Kloppend Hart - FrieslandCampina
  • 29 januari 2019
  • Redactie

Kloppend Hart - FrieslandCampina

Bij het betreden van het hoofdkantoor van FrieslandCampina – níet in Friesland maar in Amersfoort – struikel je zowat over de pakken Vifit, Chocomel en weidemelk. Een stukje merkbeleving, zullen we maar zeggen. We worden opgepikt door manager Consumentenservice Zohra El Kasah, verantwoordelijk voor de vier servicemedewerkers die al het klantcontact afhandelen. Trots en bevlogen leidt ze ons rond door het immense pand, waar overal de stickers ‘On the way to Planet Proof’ zijn geplakt. Duurzaam is er het nieuwe toverwoord.


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven