Topic: Strategie
Young & Professional: Michelle Kabel (28)
  • 03 mei 2018
  • Redactie

Young & Professional: Michelle Kabel (28)

De waterige zon doet op een ochtend medio maart verlangen naar warmte. Laat dat nu precies zijn wat het kantoor van Vacanceselect ademt: van meeting-sauna’s tot blokhutten in de kantine en vergaderruimtes met campingnamen. Deze zomerse sferen zijn ook terug te zien in de verschijning van Michelle Kabel, die met een glimlach op haar lippen vertelt over haar functie als Scrum Master bij de vakantie-aanbieder: 'Ik zorg ervoor dat mijn teams zelforganiserend en zelfsturend hun werk kunnen doen.'

Tien jaar koploper in kennismanagement: TKC digital
  • 16 april 2018
  • Redactie

Tien jaar koploper in kennismanagement: TKC digital

[Branded content] TKC digital helpt organisaties al een decennium bij het consistent en in één keer goed beantwoorden van vragen die klanten aan hen stellen via het kanaal van hun keuze. Een mooi moment om terug te blikken, maar TKC digital kijkt liever naar huidige ontwikkelingen en toekomstverwachtingen. Met als doel het voor haar opdrachtgevers blijven creëren van een optimale customer service, tevreden medewerkers en klanten die je aanbevelen.

Communicatie blijft een vak apart
  • 11 april 2018
  • Paul Iske

Communicatie blijft een vak apart

De afgelopen tijd waren er nogal wat problemen in het vliegverkeer: we hadden een storm, mist, sneeuw, een haperend computersysteem en stakingen. Dat zorgde hier en daar voor grote vertragingen en zelfs geannuleerde vluchten. Het interessante is dat het grote klagen van de reizigers meestal niet zozeer gaat over de vertragingen of de annuleringen zelf, maar meer over de communicatie. En daar lijkt inderdaad nog veel winst geboekt te kunnen worden.

BrainFirst #11 - De magie van verzekeren
  • 11 april 2018
  • Redactie

BrainFirst #11 - De magie van verzekeren

Weten wat er in andermans bovenkamer omgaat, dat willen we allemaal wel. Immers, dan weet je ook iemands beweegredenen en kun je daar vervolgens op inspelen. Hoe utopisch het doorgronden van de psyche van de mens wellicht ook klinkt, er zijn wel degelijk ‘slimmigheidjes’ toe te passen. Om meer inzicht te krijgen in de werking van het brein in relatie tot (klant)gedrag, verzorgen verschillende neuro-experts op deze plek een minicollege. Ditmaal de hersenspinsels van Fred van Raaij, professor of Economic Psychology aan Tilburg University.

Weet je klant wat je doet voor het grote geheel?
  • 04 april 2018
  • Niels Berndsen

Weet je klant wat je doet voor het grote geheel?

Laatst mocht ik voor een conferentie naar Griekenland. Twee dagen in een luxe hotel iets buiten Athene, vlakbij zee en van alle gemakken voorzien. De conferentie was prima verzorgd in hetzelfde hotel, de bar was speciaal voor ons langer open ’s avonds, kortom: het was erg goed. Toen ik de laatste ochtend uitcheckte gebeurde er iets wat ik niet eerder had meegemaakt. De receptionist draaide keurig de rekening uit, bedankte me voor het verblijf en vroeg vervolgens: “Would you please provide a review of our hotel on TripAdvisor?” Dit gebeurt vaker. Nieuw voor mij was de vervolgzin: “Because that would be really good for the Greek economy!”


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven