Topic: Strategie
Univé op de digitale chattour
  • 17 juli 2019
  • Nina van Klaveren

Univé op de digitale chattour

Coöperatie Univé lanceert dit najaar een chatbot op de website, vanuit de wens om klanten meer kanaalmogelijkheden te bieden en snel service te verlenen. De interdisciplinaire samenwerking voor de bot is echter niet de eerste kennismaking met virtuele assistenten: digitale praatjesmaker Vera is al enkele maanden actief op WhatsApp. ‘We huppelen zeker niet achteraan op het gebied van technologie.’ Let’s chat bots, met Univé’s klantenservicemanager Mariëlle Visscher.

‘Stel een Chief Experience Officer aan’
  • 15 juli 2019
  • Redactie

‘Stel een Chief Experience Officer aan’

De klant- en de medewerkerbeleving vormen momenteel twee van de drijvende krachten van bedrijven. Op zichzelf stand hebben ze ieder hun aandeel in het ontstaan van waardevolle relaties, maar voeg je CX en EX samen dan creëer je volgens merkexpert Denise Lee Yohn een ‘uniek, duurzaam en competitief voordeel’. Ze drukt organisaties daarom op het hart deze twee disciplines te combineren en een Chief Experience Officer (CXO) te benoemen die hier organisatiebreed leiding aan gaat geven.

Young & Professional: Sanne Lemmers (27)
  • 25 juni 2019
  • Nina van Klaveren

Young & Professional: Sanne Lemmers (27)

Belangstelling voor de psyche van de mens zat er al van kleins af aan in bij Sanne Lemmers. De wens als kind om middels de psychologie het beste uit zichzelf te halen in het Nederlandse jeugdtennis, sloeg om in oprechte interesse in de ontwikkeling van anderen. Zodoende besloot ze haar ambities om te zetten naar de psychologie van de werkvloer. Een paar werkgevers verder werd de behoefte aan het ‘écht verder helpen van mensen’ leidend, wat erin resulteerde dat ze een jaar geleden haar eigen coachpraktijk startte. Nu wordt ze ingevlogen door organisaties en individuen om potentie tot leven te wekken. Wat de goedlachse millennial met liefde doet.


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven