Topic: Tech
Tempo-Team maakt tempo met digitale assistentie
  • 17 februari 2021
  • Mente Weijer

Tempo-Team maakt tempo met digitale assistentie

Een snellere en betere match door het grondiger inzetten van data voor de klant én de kandidaat: Tempo-Team zit middenin een verregaande digitale transitie. Door het gebruik van de ‘Jobbot’ kan het uitzendbureau binnen één dag geschikte kandidaten voorstellen aan klanten die op zoek zijn naar nieuw talent. Mariël Tiemersma, Manager Tempo-Team Online, praat ons hierover bij. ‘Niet alleen de wens van de klant staat bij deze nieuwe ontwikkeling centraal; ook naar de wensenlijst van de kandidaten wordt goed gekeken.’

Mastercard zet CX-transformatie in gang
  • 04 februari 2021
  • Nina van Klaveren

Mastercard zet CX-transformatie in gang

Misschien wel het meest vergeten onderdeel van de online customer journey: de check-out. Niet alleen consumenten staan niet te springen om een betaalproces te moeten doorlopen – ook organisaties blijken vaak moeite te ervaren met het bieden van een prettige betaalbeleving. Gevaarlijk, blijkt uit onderzoek (Adyen, 2020): bijna een derde van de consumenten breekt een online aankoop af wanneer dit proces te moeizaam verloopt. Mastercard springt in dit gat. ‘Dan wordt het ineens écht noodzakelijk om mensen een goede shopervaring te bieden.’


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven