Topic: Tech
LeasePlan's next step in selfservice
  • 27 mei 2020
  • Nina van Klaveren

LeasePlan's next step in selfservice

LeasePlan introduceert morgen haar vernieuwde app die er vol op gericht is om klanten beter digitaal van dienst te zijn. Met de ontwikkeling heeft de leasemaatschappij vol ingezet op de wensen en behoeften van de gebruiker. ‘We komen weer een stap dichterbij onze ‘next step’. We zijn digitaler dan ooit.’ De stip op de horizon: een grootschalige digitale service transformatie. Maartje van Tongeren, Director Service Delivery bij LeasePlan, licht vast het tipje van de sluier voor CustomerFirst-lezers.

RobotFirst #30: Bot operator, realiteit of verre toekomst?
  • 11 mei 2020
  • Redactie

RobotFirst #30: Bot operator, realiteit of verre toekomst?

Automatisering is overal, en rukt nog steeds op. Ooit runden we een fabriek met 150 man, per shift. Nu leunen drie operators achterover en kijken naar de monitor; de machine doet het werk. Waar nodig moet iemand bijspringen, een onderdeel overnemen en bijsturen, maar dat gebeurt tegenwoordig nog maar zelden. De machinerie heeft in alle jaren zoveel geleerd van deze interventies dat de mens enkel nog de controle uitvoert. En stiekem zien we dat overal als je goed kijkt, van de Belastingdienst tot de webwinkel en de bank: bots nemen allerlei primaire en secundaire functies over.


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven