Topic: Tech
De ambitie van Amazon
  • 15 juli 2020
  • Niels Berndsen

De ambitie van Amazon

Ken je het meest klantgerichte bedrijf ter wereld? Het schijnt Amazon te zijn. Tenminste, dat zeggen ze zelf… De reputatie van Amazon is natuurlijk gigantisch. De baas is de rijkste man op aarde, ze deden hele coole innovaties in CX (drone bezorging, onbemande supermarkten, etc.) en ze zijn sinds maart ook nog eens open in Nederland. Voorheen kon je er slechts audioboeken kopen, nu is het enorme assortiment ingezet om te concurreren met de grote Nederlandse webwinkels. Uiteraard werd deze columnist klant om te kijken hoe de CX bevalt. Een verslag van deze (klant)reis.

Kloppend Hart - Telenet
  • 14 juli 2020
  • Nina van Klaveren

Kloppend Hart - Telenet

De grootste missie van de Vlaamse telecomprovider Telenet steekt er met kop en schouders bovenuit: klanten ondersteunen in hun steeds digitaler wordende leven. De kwart eeuw oude telco startte destijds als bedrijf om te vechten tegen de grote jongens en heeft inmiddels een groot aandeel veroverd in Vlaanderen. ‘Misschien een beetje cheecky, maar we willen overal de eerste zijn en uitblinken op het gebied van service’, aldus VP Contact Center Interactions Jurriaan Leijder. Hij weet ook: een blije klant begint met een blije medewerker. Leijder spreekt dan ook met name trots over zijn medewerkers.


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven