Topic: Customer Experience
DPD Belux is met Salesforce klaar voor de toekomst
  • 01 juli 2019
  • Sales BBP Media

DPD Belux is met Salesforce klaar voor de toekomst

[Branded Content] Customer centricity staat centraal binnen de ambitie van DPD Belux. Als deze pijler ergens duidelijk aanwezig moet zijn, is het wel de Customer Care afdeling. Om de klanten sneller en op en meer efficiënte manier te woord te staan, ging het bedrijf op zoek naar een nieuwe tool. De samenwerking met Salesforce werd zo een feit. ‘Met deze software kunnen we pas echt bouwen aan de toekomst van onze onderneming’, beamen zowel Carl Pardoen, Customer Experience Director, als Frederik Abbeloos, Process & Systems manager.

Nederlander versus wereldburger: de kritische klantcrux
  • 26 juni 2019
  • Nina van Klaveren

Nederlander versus wereldburger: de kritische klantcrux

Wereldwijd staan klanten te popelen om nieuwe technologieën te gebruiken: driekwart verwacht dat bedrijven dit inzetten om een betere klantbeleving neer te zetten. Het percentage dat openstaat voor kunstmatige intelligentie is met 62 procent iets lager. In Nederland is de roep om AI een stuk kleiner. ‘Nederlanders zijn gereserveerder en kijken liever de kat uit de boom.’ Wat staat Nederlandse bedrijven in de weg om de klant vertrouwd te maken met technologie?

Kees Smit verwondert met klantbediening
  • 19 juni 2019
  • Nina van Klaveren

Kees Smit verwondert met klantbediening

‘Als je klant iets niet acceptabel vindt, moet je het oplossen. Of je het er wel of niet mee eens bent.’ Precies om deze reden is Kees Smit Tuinmeubelen bezig met pilot ‘de super service bus’, waarin medewerkers klanten verrast door ze zónder salesoogpunt uit de brand te helpen. Tom Webbink, verantwoordelijk voor het bieden van een goede klantenservice, lichtte tijdens het nieuwe evenement Where Marketing Meets Service gisteren een tip van de sluier op.

AliExpress en de eeuwige wederkeer
  • 12 juni 2019
  • Niels Berndsen

AliExpress en de eeuwige wederkeer

Nietzsche riep het al: de geschiedenis herhaalt zich continu. Dit gevoel bekroop me toen ik onlangs klant werd bij AliExpress. Mocht je ze niet kennen: deze webshop levert grotendeels rechtstreeks uit China. Met groot succes: steeds meer Nederlanders zijn klant. In plaats van € 60 aan Apple te betalen voor 1 Apple Watch-horlogebandje bestel ik er bij AliExpress zes voor € 12, inclusief verzendkosten… Bij dezen een overzicht van 4 CX-trends en wetten toegepast op AliExpress. Doe er je voordeel mee!


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven