Topic: Customer Experience
Aegon: Hoe je klanten een geweldige customer experience biedt
  • 05 december 2016
  • Redactie

Aegon: Hoe je klanten een geweldige customer experience biedt

[Branded content] We zijn aanbeland in The Age Of The Customer. Steeds meer bedrijven zien in dat ‘customer centricity’ directe gevolgen heeft voor het vormgeven van je digitale inspanningen. Klanten en prospects willen via hun smartphone - vol met handige apps - de hele wereld binnen handbereik. Hoe zorg je ervoor dat ook jouw merk deel uitmaakt van hun leven? In ieder geval door iedere klant een geweldige klantbeleving te bieden! Theorie en onderzoeksresultaten zijn van grote waarde bij het ontwikkelen van een visie op het digitaliseren van je marketing, verkoop en service tot één geïntegreerd geheel. Financieel dienstverlener Aegon is daar een sprekend voorbeeld van.

Hoe word je als merk een digitaal maatje?
  • 18 oktober 2016
  • Beate van Dongen Crombags

Hoe word je als merk een digitaal maatje?

Laatst liep ik mee met de Dam tot Damloop. Aangezien deze enkele weken na mijn zomervakantie gepland was, zocht ik op mooie plekken in de Pyreneeën, Bilbao en de Rioja rondjes uit om te trainen. Mijn Runkeeper-app kwam dan goed van pas. Ze hield bij hoeveel kilometer ik liep en zorgde ervoor dat ik niet verdwaalde. Helaas laat mijn richtinggevoel mij nog weleens in de steek namelijk. Regelmatig ontving ik bemoedigende mailtjes van mijn app. Felicitaties voor het feit dat ik langer of sneller had gelopen dan voorheen, of omdat ik voor de eerste keer op een bergachtig terrein had gelopen.


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven