Topic: Customer Experience
McDonald's: 'Always (omnichannel) open for good times'
  • 20 maart 2019
  • Nina van Klaveren

McDonald's: 'Always (omnichannel) open for good times'

Een operazangeres die onder begeleiding van klassieke muziek klanten uitnodigt een burger om te toveren tot een gepersonaliseerde totaalbelevenis: slechts een voorbeeld van hoe McDonald’s in marketinguitingen met volle vaart inzet op de ultieme beleving. Inmiddels komt het fastfoodbedrijf in restaurants, op social mediakanalen en op de in september vernieuwde applicatie in actie op het gebied van gastbeleving. CustomerFirst interviewt voor toelichting Eunice Koekkoek (manager corporate communicatie).

Snap de klantreis, maar kijk ook eens naar binnen!
  • 15 maart 2019
  • Evert Vols

Snap de klantreis, maar kijk ook eens naar binnen!

Ik heb me er in het verleden in mijn rol als marketeer ook vaak genoeg schuldig aan gemaakt: nieuwe proposities en campagnes vanachter m’n bureau bedenken zonder ook maar iets aan een consument voor te leggen. En ik was niet de enige. Producten en diensten werden massaal vanuit een ‘push’-gedachte ontwikkeld. Wij bedenken en maken en jij, beste consument, jij koopt het maar! Dit kun je je nu bijna niet meer voorstellen.


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven