Topic: Customer Experience
Maak 2018 een premium jaar!
  • 14 februari 2018
  • Niels Berndsen

Maak 2018 een premium jaar!

2018 begint lekker. De economie draait overuren, de werkeloosheid daalt en bijna overal zijn de verwachtingen hooggespannen. Dit geldt niet voor iedereen: de kloof tussen hogere en lagere inkomens blijft groot, in het buitenland nog meer dan in ons land. Ik schat lezers van dit blad eerder in als hoog dan laag inkomen (als dat niet voor jou geldt: excuus!). Dus doe ik een beroep op de bovenmodale groep: laat je geld rollen, koop premium! Waarom?

Biometrie moet naadloze reizigersbeleving bieden
  • 27 december 2017
  • Redactie

Biometrie moet naadloze reizigersbeleving bieden

Biometrie, oftewel herkenning aan de hand van meetbare lichaamseigenschappen, wordt op steeds meer terreinen toegepast. Denk aan banken die klanten toegang geven tot hun rekening op basis van stemherkenning of een vingerafdruk. Of aan gebouwen die je enkel binnenkomt na een oogscan. De luchtvaart is een plek waar veel van dit soort technieken samenkomen en waar verschillende partijen op hun eigen manier baat hebben bij biometrie. Nora Blomefield werkt bij Gemalto, specialist in digitale beveiliging, en plaatst deze trend tegenover CustomerFirst in perspectief.


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven