Topic: Customer Experience
Gelukkig is er AI
  • 23 juli 2018
  • Gastauteur

Gelukkig is er AI

Klantbeleving is langzaam maar zeker uitgegroeid tot de heilige graal onder de concurrentiestrategieën. Om hierin uit te blinken, helpt het om zoveel mogelijk te weten over je klanten. Hoewel iedereen zal beamen dat er bepaald geen tekort is aan klantdata, blijkt het vaak nog niet zo eenvoudig hier eenduidige conclusies uit te trekken. De bulk aan informatie moet worden omgetoverd in bruikbare inzichten voor de toekomst en kunnen bijdragen aan een betere klantbeleving. Gelukkig is er kunstmatige intelligentie.

Customer Effort Shopper Score
  • 04 juli 2018
  • Eveline Erkelens

Customer Effort Shopper Score

Het hebben van een fulltimebaan in combi met een gezin is echt goed te doen! Bepaalde dingen moet je echter laten. Geeft niets. Maar toch… Ik hou enorm van sporten, lezen, zeilen en van reizen. Maar eigenlijk zijn dit gewoon smoesjes, want ik hou van shoppen. Van ordinair shoppen. Het liefst in onbekende steden. En je begrijpt me al: voor dit laatste heb ik weinig tijd. Ik ben dus genoodzaakt om online te winkelen. Of het nu gaat om het kleden van mijn man cave, een loungeset voor in de tuin of om mijn schoenencollectie (tja…) aan te vullen. Ik shop met regelmaat online.


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven