Topic: Customer Experience
Hoe zet je de transformatie in naar een klantgerichte organisatie? #spon
  • 11 april 2019
  • Sales BBP Media

Hoe zet je de transformatie in naar een klantgerichte organisatie? #spon

De waarde van loyale klanten is inmiddels evident. Organisaties gebruiken tegenwoordig dan ook diverse methodes om hun customer experience naar een hoger niveau te tillen. Customer Journeys, NPS, CEM Teams, alles wordt uit de kast voor een betere klantbeleving. Voor duurzame resultaten op dit gebied is er echter meer nodig. De organisatie zal moeten transformeren naar een klantgerichte organisatie.

Is CX stervende – of is de patiënt springlevend?
  • 10 april 2019
  • Niels Berndsen

Is CX stervende – of is de patiënt springlevend?

Op LinkedIn is er een behoorlijke discussie losgebarsten over een recent artikel* van een CX-held: Colin Shaw. Deze goeroe schreef onlangs de briljante kop: ‘Is CX dying?’ Twee onderzoeken waarin CX-scores stagneerden waren voldoende om te concluderen dat het hoogtepunt van de CX-beweging voorbij zou kunnen zijn. Gelukkig biedt Shaw in het artikel advies om dit te mijden, maar het roept wel de vraag op: is CX een modetrend die over de top heen is?

BrainFirst #19 - Vraag je klanten om advies
  • 08 april 2019
  • Redactie

BrainFirst #19 - Vraag je klanten om advies

Weten wat er in andermans bovenkamer omgaat, dat willen we allemaal wel. Immers, dan weet je ook iemands beweegredenen en kun je daar vervolgens op inspelen. Hoe utopisch het doorgronden van de psyche van de mens wellicht ook klinkt, er zijn wel degelijk ‘slimmigheidjes’ toe te passen. Om meer inzicht te krijgen in de werking van het brein in relatie tot (klant)gedrag, verzorgen verschillende neuro-experts op deze plek een minicollege. Ditmaal de hersenspinsels van filosoof/cabaretier/spreker Paul Smit.


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven