Topic: Customer Experience
Kloppend Hart - Vitens
  • 06 november 2018
  • Nina van Klaveren

Kloppend Hart - Vitens

Het is nogal onwennig om bij het betreden van de Vitens-vestiging in Arnhem te worden verwelkomd door een computerscherm waarop de vraag staat geprojecteerd of de bezoeker zich wil aanmelden. Met één druk op het touchscreen verschijnt het beeld van een baliemedewerkster die ons vanuit het hoofdkantoor in Zwolle begroet. Niet veel later worden we fysiek ontvangen door customer care teammanager Bram Muizers, die ons met alle liefde wil uitleggen waarom warm (klant)contact doorslaggevend is.

Roel Welsing (Apenheul): 'Zonder passie voor natuur én gasten zou Apenheul nooit succesvol zijn'
  • 29 oktober 2018
  • Sales BBP Media

Roel Welsing (Apenheul): 'Zonder passie voor natuur én gasten zou Apenheul nooit succesvol zijn'

[Branded content] Een optimale customer experience alleen is niet meer genoeg voor de klant anno 2018. Klanten verwachten dat je ook aandacht hebt voor mens en maatschappij. Dit blijkt uit de trends van het onderzoek naar het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Dit thema staat centraal tijdens het event ‘CX = aandacht voor mens & maatschappij’ op 8 november. Een gesprek met sprekers Roel Welsing van Apenheul en Gerrit Piksen van SAMR Marktvinders.


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven