Topic: Customer Experience
Young & Professional: Willem Wijtvliet (28)
  • 20 november 2018
  • Redactie

Young & Professional: Willem Wijtvliet (28)

Een levensmotto ontbreekt, maar hij gelooft heilig in de kracht van digitaal; precies zoals het een millennial betaamt. Na zijn opleiding Communicatie & Multimedia Design had Willem Wijtvliet (28) één droom: aan de slag gaan bij een groot digitaal bureau. Hij vertrok naar Amsterdam en werkte voor diverse internationale merken. Tóch miste hij de binding met het bedrijf achter de producten en was nieuwsgierig naar de ‘reden’ achter een product. Toen kwam Oxxio in beeld. ‘Als millennial snap ik heel goed dat een klant het liefst alle zaken in control heeft.’

Kloppend Hart - Vitens
  • 06 november 2018
  • Nina van Klaveren

Kloppend Hart - Vitens

Het is nogal onwennig om bij het betreden van de Vitens-vestiging in Arnhem te worden verwelkomd door een computerscherm waarop de vraag staat geprojecteerd of de bezoeker zich wil aanmelden. Met één druk op het touchscreen verschijnt het beeld van een baliemedewerkster die ons vanuit het hoofdkantoor in Zwolle begroet. Niet veel later worden we fysiek ontvangen door customer care teammanager Bram Muizers, die ons met alle liefde wil uitleggen waarom warm (klant)contact doorslaggevend is.


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven