Topic: Customer Service Management
Proximus zet grote stappen in digitale transformatie
  • 03 juli 2018
  • Redactie

Proximus zet grote stappen in digitale transformatie

Providers van internet, televisie en telefonie zijn in een hevige concurrentie-strijd verwikkeld. In België is die de laatste maanden alleen maar heviger geworden, met lokale spelers en internationale dienstverleners die allen hun uiterste best doen om aantrekkelijke producten en formules aan te bieden. Proximus gelooft dat in een markt waarin het steeds moeilijker is om je te onderscheiden met het productaanbod, customer service weleens de doorslag kan geven. ‘Wij willen klanten de allerbeste klantervaring bieden, via welk kanaal klanten ook contact zoeken. We willen hierbij een echte digitale serviceprovider worden.’ Daarvoor wordt momenteel veel werk verzet achter de schermen.

Kloppend Hart - Vandebron
  • 03 juli 2018
  • Redactie

Kloppend Hart - Vandebron

Een dakterras met Weber-achtige barbecues, vergaderruimtes die voorzien zijn van bordjes met leuzen als ‘Positieve Plek’, iemand die op de zolderverdieping groentes staat klaar te maken voor de lunch – het kantoor van Vandebron ademt jeugdigheid en frisheid. In het grote, oude pand aan de Herengracht in Amsterdam begon het vier jaar geleden op de zolderverdieping, vertelt de manager Customer Care ons tijdens de rondleiding. Vol bevlogenheid praat Jan-Hein Pierik ons bij over de ontwikkelingen en de klantfocus van het jonge en duurzame bedrijf.


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven