Topic: Customer Service Management
Kloppend Hart - Simyo
  • 17 april 2018
  • Redactie

Kloppend Hart - Simyo

Het immense gebouw waarin meerdere telecombedrijven zijn gevestigd, is vanaf Amsterdam Sloterdijk niet te missen. In de aankomsthal begroet de sympathieke en breed glimlachende Gerry van der Laan me. Bij aankomst op de customer care-afdeling van Simyo is de ontspannen sfeer direct voelbaar, ondanks de vroege maandagochtend op het moment van bezoek. Gerry van der Laan, manager Klantenservice bij Simyo: ‘Dit is niet zomaar een klanten-servicebaantje, maar het hart van de organisatie.’

Servicegaranties: zeggen wat je doet en doen wat je zegt
  • 17 april 2018
  • Redactie

Servicegaranties: zeggen wat je doet en doen wat je zegt

Tik je de zoektermen ‘servicegarantie’ of ‘tevredenheidsgarantie’ in, dan komen al snel resultaten en concrete voorbeelden van Greetz, ING, Webprint en Carpetright op het scherm. Ook Jumbo gebruikt al jaren een servicegarantie, de 7 Zekerheden, waarmee de supermarktketen klanten zeven harde garanties biedt over de kwaliteit van zijn dienstverlening. Servicegaranties zijn harde en concrete beloften voor (potentiële) klanten, waarin concrete kwaliteitsniveaus of zelfs 100% tevredenheid worden afgegeven.


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven