Topic: Customer Service Management
Digitale service in de lead bij Oxxio
  • 27 maart 2018
  • Redactie

Digitale service in de lead bij Oxxio

Klachten zijn doorgaans niet het lievelingsonderwerp van bedrijven, maar bij Oxxio draaien ze niet om de hete brij heen. Prominent op de eigen website meldde de energieleverancier begin dit jaar de trotse eigenaar te zijn van de Klacht.nl Award 2017, ‘voor het naar tevredenheid oplossen van 100% van de binnengekomen consumentenbezwaren’. Deze mate van transparantie blijkt symbolisch voor de energiechallenger, zo wordt duidelijk als we commercieel manager Freddy Verweij spreken. “Klanten ontzorgen moet de basis zijn van jouw dienstverlening.”

Kloppend Hart: Knab
  • 27 maart 2018
  • Redactie

Kloppend Hart: Knab

Zodra het massale, stenen gebouw met oud roze rolgordijnen opdoemt, denkt de bezoeker even dat hij op de verkeerde locatie is. Het pand is lastig te associëren met het jonge imago van Knab. Bij aankomst verwelkomt de breed glimlachende millennial Jim Groot, teamleider Service, ons en lopen we via de stenen wenteltrap naar de eerste verdieping: het hart van de klantenservice. Trots gidst hij ons over zijn afdeling. Zodra de vergadertafel slash pingpongtafel in het zicht komt en we beneden in de bruine kroeg van de financieel dienstverlener staan, beseffen we dat we inderdaad bij Knab over de vloer lopen.


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven