Topic: Customer Service Management
Univé geeft lading aan coöperatie
  • 27 februari 2018
  • Redactie

Univé geeft lading aan coöperatie

Verzekeraar Univé is een coöperatie: van de leden, voor de leden. In het verdere verleden werd die coöperatieve gedachte min of meer vanzelf vormgegeven, simpelweg omdat het toen in de samenleving normaal was om elkaar te helpen risico’s te voorkomen, gevolgen van schade te beperken en onzekerheden weg te nemen. Univé brengt die gemeenschapszin terug door met moderne digitale middelen te voorzien in oude behoeften, die eigenlijk nooit zijn weggeweest. CEO Joost Heideman is gepokt en gemazeld in de verzekeringsbranche.

Kloppend Hart - Euroflorist
  • 27 februari 2018
  • Redactie

Kloppend Hart - Euroflorist

Mensen wereldwijd gelukkig maken, dat is de ambitieuze doelstelling van bloemenbezorgdienst Euroflorist. Je dient uiterst zorgvuldig om te gaan met een bestelling, want je hebt slechts één kans om zowel de bloemen als de vaak emotionele boodschap goed over te brengen. Om dat voor elkaar te krijgen, onderhoudt de afdeling Customer Service contacten met consumenten, bloemisten en zakelijke relaties. ‘Taallessen voor agents vormen een geweldig bindmiddel’, stelt Loraine de Vries, manager Customer Service Benelux & France bij Euroflorist Amsterdam.


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven