Topic: Tech
Cloud technologie als spil in VOO’s customer care-thuiswerkafdeling
  • 29 juni 2020
  • Sales BBP Media

Cloud technologie als spil in VOO’s customer care-thuiswerkafdeling

[Branded content] Van de ene op andere dag moest ook in België het werk zo veel mogelijk vanuit huis worden gedaan. Half maart ging het land op slot, wat verregaande gevolgen had voor de customer care afdeling van VOO, de provider van internet, televisie en telefonie in Wallonië. Geconfronteerd met de crisis moest er snel een systeem worden opgezet zodat VOO-agenten vanuit een thuissituatie en op een volledig veilige manier konden werken. In één weekend hebben Odigo en RingRing dit gerealiseerd.

Digitale onboarding: compliant én klantvriendelijk
  • 26 juni 2020
  • Gastauteur

Digitale onboarding: compliant én klantvriendelijk

Het is verplicht als financiële dienstverlener om nieuwe klanten zorgvuldig te screenen. Om hieraan te voldoen, hebben financiële instellingen processen ingericht: KYC (Know Your Customer) en CCD (Customer Due Diligence). Doel is om deze processen snel en toch zorgvuldig te laten verlopen. Maar hoe zorg je ervoor dat je compliant bent terwijl je de klantervaring verbetert? De oplossing ligt in het toepassen van slimme technologieën, die de onboarding automatiseren en een impuls geven aan de klantbeleving.


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven