Topic: Tech
Direct klantcontact smaakt Nespresso naar meer
  • 28 april 2020
  • François Kroes

Direct klantcontact smaakt Nespresso naar meer

Nespresso behoeft natuurlijk geen introductie meer. Zijn het niet de vrolijk gekleurde aluminiumcapsules die van iedereen praktisch een thuisbarista maakt, dan is het wel George Clooney die dit koffiemerk op de kaart heeft gezet. What else… Wat je bijvoorbeeld nog niet wist, is dat je binnen afzienbare tijd ook met Nespresso’s Customer Relationship Center kunt whatsappen. ‘Dit contactkanaal is erg consumer friendly.’

RobotFirst #29: Laat automatisering ruimte maken voor de mens
  • 16 april 2020
  • Redactie

RobotFirst #29: Laat automatisering ruimte maken voor de mens

‘Binnenkort wordt de hele klantenservice door chatbots uitgevoerd!’ Dergelijke kreten passeren steeds vaker de revue, en deze zorgen logischerwijs voor onzekerheid en angst bij mensen om overbodig te worden. De rol van klantenservicemedewerkers verandert natuurlijk ook door de ontwikkeling van chatbots, als steeds meer taken worden overgenomen. Maar juist door naar een baan te kijken als verzameling taken, en niet als statisch gegeven, wordt de waarde van automatisering duidelijk voor de medewerkers.


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven