Service excellence als onderscheidende succesfactor voor jouw organisatie #spon

Service excellence als onderscheidende succesfactor voor jouw organisatie #spon
  • 22 april 2019
  • Sales BBP Media

Service excellence is het vermogen van organisaties om op consistente wijze enthousiaste klanten met een emotionele binding te realiseren. Dit door ze een persoonlijke en uitzonderlijk positieve beleving te bieden. Een dergelijke excellente klantgerichtheid is dé onderscheidende succesfactor – zowel in het bedrijfsleven als voor overheids-, zorg- en non-profitinstellingen.

De post-HBO opleiding Service Excellence van Beeckestijn Business School laat zien hoe je dat bereikt vanuit een management- en organisatieperspectief. Raamwerk is het Europese Service Excellence Model. Het beschrijft de consequenties voor luisteren naar klanten, visie, missie en strategie, leiderschap, cultuur, klantbelevingsontwerp, HRM, processen en structuur, sturen op de klant en innovatie. Aan de hand van een groot aantal praktijkvoorbeelden, oefeningen en theoretische inzichten ontwikkel je het recept voor service excellence voor jouw eigen organisatie.

Je leert
• De klantbeleving en de rol van verschillende organisatiedelen daarin in kaart te brengen
• Hoe je volledige klantgerichtheid kunt realiseren in jouw organisatie
• Het Service Excellence model te gebruiken en toe te passen
• Kwaliteit te meten en over het belang van service
• Je schrijft je eigen service excellence plan, direct geschikt voor implementatie
• Optionele module: Contact Center Management

College-onderwerpen
Module 1 - The big picture & visie, stratgie en plan
• Introductie Service Excellence: visie, strategie en plan
• Understanding customers

Module 2 - De klant als leidraad
• Service design (ontwerpen service beleving)
• Kwaliteit, Service Metrics, NPS en performance verbetering
• Marketing & sales dimensie van customer service
• Digital en Social Service, Webcare
• Customer journeys, processen, technologieën en partnerships

Module 3 - Klantbeleving versterken
• Service Excellence cultuur, leiderschap en HRM
• Werkcollege, organisatie en implementatie van Service Excellence

Voor wie is de opleiding Service Excellence bedoeld?
Deze opleiding is bestemd voor professionals die betrokken zijn bij de service activiteiten binnen organisaties. Je wilt je huidige kennis verbreden en verdiepen en deze graag toepassen in praktijk.

Praktische informatie
College: Avondopleiding: 18.30 - 21.30 uur en dagopleiding 09.00 - 16.00 uur (incl. lunch)
Duur: 9 colleges, 3-4 maanden
Kosten: € 3.840,- all-in (excl. BTW)
Locaties: Amsterdam, Utrecht, Rotterdam, Leusden, Zwolle, Eindhoven

Meer weten?
Wil je meer weten over deze opleiding? Kijk hier voor meer informatie over de opleiding Service Excellence.

Advies over opleidingen
Wil jij graag je kennis bijspijkeren en wil je weten welke opleiding het beste bij jou past? Volg dan een gratis proefcollege op locatie of via een webinar. Wil je liever persoonlijk opleidingsadvies? We helpen je graag tijdens een persoonlijk adviesgesprek. Onze opleidingsadviseur Nicole beantwoordt al je vragen en geeft advies over jouw opleidingsmogelijkheden. Aan de hand van je carrièrewensen, achtergrond en leerdoelen kijken we welke opleiding voor jou geschikt is.

Over Beeckestijn Business School
Beeckestijn Business School is hét opleidingsinstituut voor online marketing, online communicatie en customer management professionals. We combineren strategie, theorie en praktijkkennis in kortdurende, praktische opleidingen & trainingen, incompanytrajecten en traineeships.


Noot: dit artikel verschijnt op initiatief van een commerciële partner van CustomerFirst. De redactie is niet bij de totstandkoming betrokken.












































comments powered by Disqus