Nieuws   
Make-A-Wish: Verbinden van hart en hoofd
  • 04 mei 2021
  • Redactie

Make-A-Wish: Verbinden van hart en hoofd

Een leven lang leren, dat is het motto waarmee bedrijven en overheden mensen willen stimuleren om zichzelf ook in hun werkzame leven te blijven ontwikkelen. Dat kan uiteraard via een cursus, maar waarom maak je bijscholing niet leuk en aantrekkelijk? Met dat idee heeft uitzendbureau Inspire vorig jaar de Klantcontactquiz opgezet. En vanuit datzelfde idee heeft stichting Make-A-Wish een leertraject opgezet voor bedrijfsteams onder de noemer WishTeams. Een duik in de werelden van serious gaming en serious working. 'Een Wish Journey is eigenlijk een customer journey.'

[interview] Nicole Verburg (CVM VodafoneZiggo) blij met door klantdata gedreven brein 'Guru'
  • 23 april 2021
  • Redactie

[interview] Nicole Verburg (CVM VodafoneZiggo) blij met door klantdata gedreven brein 'Guru'

VodafoneZiggo heeft een eigen door data gedreven ‘brein’ (Guru) gebouwd dat klanten niet lastig valt met ongewenste producten en diensten, maar alleen die spullen aanbiedt die de klant echt wil. Nicole Verburg, directeur Customer Value Management bij VodafoneZiggo, die op 22 april 2021 nog in de prijzen viel bij de Dutch Marketing Awards, praat ons bij over klantwaarde, datagebruik, Tim, creativiteit, nieuwsgierigheid, altijd leren en de concurrentie.


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven