Service excellence als onderscheidende succesfactor #spon

Service excellence als onderscheidende succesfactor #spon
  • 16 maart 2020
  • Sales BBP Media

Service excellence is het vermogen van organisaties om op consistente wijze enthousiaste klanten met een emotionele binding te realiseren. Dit door ze een persoonlijke en uitzonderlijk positieve beleving te bieden. Een dergelijke excellente klantgerichtheid is dé onderscheidende succesfactor -  zowel in het bedrijfsleven als voor overheids-, zorg- en non-profitinstellingen. De post-HBO opleiding Service Excellence laat zien hoe je dat bereikt vanuit een management- en organisatieperspectief.

Het Europese Service Excellence Model vormt als raamwerk de basis voor de opleiding. Het beschrijft de consequenties voor luisteren naar klanten, visie, missie en strategie, leiderschap, cultuur, klantbelevingsontwerp, HRM, processen en structuur, sturen op de klant en innovatie. Aan de hand van een groot aantal praktijkvoorbeelden, oefeningen en theoretische inzichten ontwikkel je het recept voor service excellence voor jouw eigen organisatie.

'Boeiend, inspirerend, leerzaam en praktisch toepasbaar voor organisaties die echt een excellente klantbeleving willen creëren.' - Jeroen Rademaker

Schrijf je in voor de opleiding en:
- Realiseer volledige klantgerichtheid in jouw organisatie
- Pas het Service Excellence model toe
- Ontwikkel je eigen service excellenceplan, direct geschikt voor implementatie

De opleiding Service Excellence van Beeckestijn Business School bestaat uit negen colleges. De opleiding leert je om zowel strategisch als concreet aan de slag te gaan met service excellence.

Voor wie is de opleiding bedoeld?
Deze opleiding is bestemd voor professionals die betrokken zijn bij de service-activiteiten binnen organisaties. Je wilt je huidige kennis verbreden en verdiepen en deze graag toepassen in praktijk.

Meer informatie?
Ben je benieuwd of deze opleiding iets voor jou is? Lees meer over de opleiding Service Excellence

Praktische informatie
Duur: 11 dagdelen
Tijden: dag- of avondopleiding
Kosten: € 4.140, - all in (excl BTW)

Advies over opleidingen & trainingen
Twijfel je nog tussen opleidingen of trainingen? Of wil je weten welke opleiding het beste bij jou past? Volg dan een gratis voorlichtingssessie op locatie of via een webinar. Wil je liever persoonlijk opleidingsadvies? We helpen je graag tijdens een persoonlijk adviesgesprek. Onze opleidingsadviseur Nicole beantwoordt al je vragen en geeft advies over jouw opleidingsmogelijkheden. Aan de hand van je carrièrewensen, achtergrond en leerdoelen kijken we welke opleiding voor jou geschikt is.

Over Beeckestijn Business School
Beeckestijn Business School is hét opleidingsinstituut voor online marketing, online communicatie & customer management en combineert strategie, theorie en praktijkkennis in kortdurende, praktische opleidingen op verschillende niveaus. Naast het geven van opleidingen op post-HBO en post-master niveau, biedt Beeckestijn Business School ook korte opleidingen & trainingen die verdieping bieden binnen een vakgebied en op maat gemaakte in-company trajecten.

Beeckestijn geeft regelmatig clinics over diverse onderwerpen en publiceert regelmatig nieuwe kennisdocumenten in de vorm van whitepapers. Deze clinics en whitepapers zijn voor iedereen gratis bij te wonen of te downloaden via de site van Beeckestijn Business School. #kennisdelen


Noot: dit artikel verschijnt op initiatief van een commerciële partner van CustomerFirst. De redactie is niet bij de totstandkoming betrokken.

comments powered by Disqus