Podcast #6: Steven Van Belleghem
In de 'Over Klanten Gesproken'-aflevering van deze week gaat Sydney Brouwer in gesprek met Steven Van Belleghem. Thema is hoe een combinatie van technologie en menselijk contact de ultieme klantbeleving vormt.
Veel bedrijven zetten vol in op de digitalisering van hun dienstverlening. Menselijk contact komt veel minder vaak voor dan vroeger. En dat is goed! Gemak dient immers de mens. Klanten willen vooral snel geholpen worden en makkelijk hun doel bereiken. Dit betekent echter niet dat menselijk contact minder belangrijk wordt. Integendeel: juist omdat momenten van menselijk contact minder vaak voorkomen, groeit de waarde daarvan. Dit zijn dan ook de momenten waarop bedrijven zich echt kunnen onderscheiden.
Moments of truth
Wat zijn de momenten die voor klanten extra belangrijk zijn? Hoe kun je er als bedrijf voor zorgen dat je zowel goed scoort op het digitale als het menselijke vlak? En wat vraagt het eigenlijk van jouw organisatie en mensen om die stap te maken? Beluister het in onderstaande podcast.
De aflevering van deze week bestaat uit twee onderdelen. Deel 1 is de aankondiging van de eerste onafhankelijke community voor CX Professionals - CX Circle - en in deel 2 volgt het gesprek met Van Belleghem. Shownotes bij deze aflevering.
- Steven Van Belleghem
- menselijk contact
- Sydney Brouwer
- CX Circle
- digitaal contact
- klantgerichtheid
- Over Klanten Gesproken
- klantinteractie
- onderscheiden
- podcast
- digitalisering